Freitag, 3. April 2015

Teemandid!

äh mul lihtsalt oma uues läpakas pole pilte veel. Ostsin kunagi paar päeva tagasi uue... vihaga. Eelmine oli aeglasem kui tigu ja mürises nagu kombainer. Teise linnaotsa oli ära kuulda...
Ühesönaga ainult kaks pilti veel, ja ühe olen juba ära kasutanud.
Neli päeva vaba! Munadepühad!
Täna vist tervislik ei viitsi olla. A kasisi Pariisi raseda ôele ja ta perele külla. Oli asjad enne meie re-starti paika pannud ja tundis nagu veis pahasti. No pole ju mötet. Öde oma mehe ja varsti kahe tshikiga kolib Versaille'sse palju suuremasse majja. Eks sinna lähen kaasa eks ;)
Ja ma hetkel olen lihtsalt väsind. Nii intensiivset nelja päeva pole kaua olnud. Kaks esimest päeva sain mingist sissejuhatavast värgist osa vötta, kus erinevate osakonade juhid end ja tegevust tutvustasid. Jube palju informatsiooni, aga ikka päris hea pildi sai silme ette, et millega tegeletakse. Ja kaks tööpäeva..Esimene tööpäev... info info info...reporting, fondid, asset managers, brokers....... Täna kahe tunnine meeting Pariisisga juba. Peakontor ju seal.  No ma olen rahul. Näitab mis tempoga asjad hakkavad edenema. Neli päeva küll nüüd  vaba, aga vötsin lugemist koju kasa. Kogu investeerimispangandusega, kapitalituru ja fondide ja  brokeritega pole mul ju varem tegemist olnud. Vähemalt ei pea ma siin vahepeal puhkepäevadel töötama, sest pole middle offices. Ega raha ju mingeid lihavötteid ei pea. Paarile koolitusele juba registreeritud. Ma pean minimaalselt aprilli jooksul kogu kupatusse väga korralikult sisse elama! Peale järgmist nädalat vaja ilmselgelt juba nii möndagi üle vötta. On ikka aaretesaar, mille otsa ma praegu sattund olen.... Ja ikka see Prantsusmaa......  Ei tea ma, miks ma sellega niivörd neetud olen :)) Aga mulle sobib ;)

Ainult et mu käsi näeb küll välja nagu viimsel narkaril.... siukest traumat pole peale vereandmist veel olnud. Ikka korralikult sinine ja valutab raisk! Palavik on kah. Aga see vist tablettidest. Vähemalt pole mul need homoontablettid organismi täielikult pöördesse ajanu´d. Funksib ;)

Lisaks olen ikka järjest rohkem tervislikeil laineil. Punast peeti söön iga päev ja arbuusi ja nüüd muretsesin hunnik Spirulinat ka. Sest nagu ma ara saan,on seal küll köik vitaminid ja mineralid, mis üldse mailmas leiduvad, esindatud. On ikka tubli taim eks.  A-le muideks ka.... Kingitus :)) Ei tea mis näo see dändi küll pähe teeb, kui tablettidega ta juurde kobin (tavaliselt on ikka vein vöi miskit sellist kaasas). Kui ei taha, söön ise ära!  Päris pönevil, mis mu vereanalüüsid kahe nädala pärast näitavad.

Keine Kommentare: