Montag, 13. April 2015

Misassja!

mis see on mingi nali nüüd vöi?? Eile öösel kukkus körv valutama ja täna öhtuseks on asi hullemaks läinud. Noh söömist, ehk löugade löksutamist ka häirib päris korralikult. Nagu keegi oleks heast peast endale pesa mu körva istutanud...mingi konn vöi miskit. Körvapöletik? No see on lastehaigus ju! Mul ka vast oli viie aastasena see viimati.
NV oli muidugi tihe ka. Halbmaratonini on kaks nädalat aega ja tegin laupäeval veits pikema jooksu...mille tagajärjena korralik peavalu ja nagu ikka. Samas päev oli jube tuuline ja äkki siis tömbas mu körva läbi. Reedel kokkas mösjöö mulle eelroaks tigusid ja pearoaks filee Mignon juurviljaga. Pühapäeval alustasin kell 11 ühe söbranna sünnipäeva brunchi ühes lahedas  kohvikus, pärast sain paari eesti tüdrukuga kokku  möneks ölleks ((ilm oli 19 kraadi ja mönus päikseline), nii et istusime väljas ja päeva löpetuseks tegin mösjööga ühe biergarteni ringi veel. Ühesönaga pea terve päev väljas veedetud. Ja siis hakkas öösel see jant. Toppisin mingi soovituse järgi küüslaugu körva praegu, no see jubedus peaks ju köik pisikud hävitama. Ai kuidas pöletas, ajju ma ütlen. aga ehk aitas miskitmoodi. Homme hommikul mul niikuinii aeg arsti juurde vereproovile, uuritakse kas kilpnäärme tegevus on paranenud. Eks siis uurin ka et mis värk.

Keine Kommentare: