Mittwoch, 15. April 2015

Tegelt ma olin raud-betoon kindel, et mu kôri näidud on paremad.. aga kilpnäärme jant on viimase kuu ajaga alates teraapiast ikka korralikult körgele hüpanud. Täna oli ultraheli, seal öeldi, et vähki küll pole. Hormooni tableti kogust suurendatti. Ma ise arvasin miskipärast et asi on normaliseerinud, aga hüppas hoopis 8,57 le. Arst ise ka ütles, et ei tundnud mind ärgi, et palju parem näen välja. Jess vähemal saan rikkaks. Ostan endale uue kilpnäärme! ;-)
Aga noh...nagu ma juba maininud olen, normaalne näit on vahemikus 0,4...2,5.  Ühesönaga päris korralik alatalitus.  No kuu aja pärast siis uus vereanalüüs. Ja asi pole ka joodipuuduses, mida ma lootsin...sisemaa, siin seda joodi vähevöitu. Omaenda immuunsüsteem ja see käbinääre keerab käkki hetkel. Rääkimatta sellest, et see verevötmine oli jälle paras horror... terve päev oli siuke tunne, et arst únustas nöela kogematta veeni. Nüüd mölema käe veenid valusad. 

Muidu on küll köik hästi. Tänasest kuni nädala löpuni on koolitus investeerimis panganduse alal... täpsemini fondide ja investeerimiste juhtimise alal. Jube pönev. Jooksmas käisin ka..... 1h20 jooksin hambad risti ära... no siukse vormiga küll poolmaratoni ei jookse. Eks ma järgmise nädala keskeks otsusta kas on mötet.

2 Kommentare:

Kodulehe tegemine hat gesagt…

Edu ja jaksu sulle!

Matinee hat gesagt…

Ma tänan! Samad sônad ;)