Montag, 7. Dezember 2015

kevad

ilm on endiselt soe, hoolimatta vahepealsest väiksest lumesahmakast. Eile oli 14 kraadi vist, täna umbes sama. Tööle minnes tundsin kuidas ma vaikselt läbi higistun...metroos see lihtsal nirises selga ja igate muud moodi alla :SS Ja mul oli tegelikult kohe kohtumine paari juhtkonna liikmega. Natu närvis muidugi ka. Jube häbi, jöudsin kohale, mu triiksärk oli läbimärg :|SS Jube. Hea et mingi pintsakki peal oli. Vist mingi pisik on ka sees vöi ma ei teagi. Ah vöi on see uutest tugevamatest hormoonidest, mida ma nüüd söön.  Pea nädal aega nüüd neid vötnud, ehk see kuidagi ka möjutab. Aga jätsin hölmad valla kui metroost tööni jalutasin, et vähegi maha jahtuda. Ja noh nii on need külmetused vist eriti tragid külge haarama. Praegu on täiesti läbipekstud tunne. Pingelangus ka natuke ilmselt, oli üks üsna tähtis koosolek täna. Aga ühel väga tähtsal koosolekule...läbimärjana ilmuda. Ikka jama. Loomulikult on köige tähtsam, mis sul suust välja tuleb, aga ikkagi .... jube raskeks tegi see niiskus kogu asjaolu.
Ja noh emotsionaalselt ka läbi pekstud. Ma ei oska mösjöö suhtes üldse seiskukohta enam vötta. Tahaks teda väga näha, teisest küljest ei taha ka nagu. Eile kutsus oma parimate söpradega jöuluturule. Ei läinud. Täna on mingi teise kambaga, keda ma ka tean, taas jöuluturul. Ei läinud. Järgmine ettepanek oli kolmapäeval siis. Noh kui ma haigeks ei jää siis kolmapäeval vean kohale. Teine asi on, et kolmapäevaks lubab vihmast ilma, seega mitte eriti sellist millega jöuluturule minna. Nii et äkki jätame selle ka vahele. No ma alati maandun seal keelatud maal, kui temaga kokkusaamiseks läheb. Ja mida ma siin ikka rebin ennast. Samas ta muudkui chattib ja chattib, igast oma liigutusest annab praegu teada...praegu tuli ka jälle mingi sönum. jöuluturul on käidud. Ma isegi ei taha vaadata. Ikkagi vaatasin...uuris tervise kohta ja käskis homme tema juurde tulla, teeb mulle mönusa körvitsasupi. JAh seda ta töesti oskab . kui ma nüüd töesti peaks haigeks jääma, siis larpigu oma suppi muidugi ise. Aga no vaatab.
Täitsa löpp, aga järgmise nädala reedel kasin juba Eesti ära!  Nii äge!

Keine Kommentare: