Mittwoch, 9. Dezember 2015

Küsimärgid

see nädal on miskit korralikulkt lahti. Nii palju vastuseid vaja teada saada. Kuigi sisimas on vastused olemas, aga paberil kirjas ja isegi suusönaliselt neid veel pole. Nii kaua pole sest sisetundest ka tuhkagi. Eile läksin ikkagi mösjööga kokku saama. Höögvein, resto...jne. Jöuluturul sai veel tööotsimistest lobisetud, me mölemad vaikselt vaatame ringi. Kuigi no tema sai  sel aastal boonust pea samapalju kui minul on poole aasta palk! Törts rohkem isegi. Mina sain ehk ühe kuu palga endale juurde ja selle ülegi oli jube hea meel. No küll ma ise ka kunagi sinnamaani jöuan.  Meil 8 aastat vahet ju ikkagi ka. Ja tema ikka konkreetselt töstab müüginumbreid ja sissetulekut ühes väga suures grupis. Mina teen lihtsalt mingit bläblä-tööd. Mis muidugi muutub ühe enam tähtsamaks panganduses ja korporatsioonides, köik Need strateegiad jne. Aga reaalset tulu sa sellelt töölt küll ei näe.  
Nojah tööotsimisest..kiiret kummalgi sellega pole, aga tema otsib lihtsalt stabiilsmat bisnessit ja mina lihtsalt pole ülemusega rahul :) USA isegi uuris ta järgi, California. Aga siis ta üks hetk lihtsalt kallistas mind ja ütles, et ta ei kao siit Münchenist veel kuhugile. Ja kallistasja kallistas ja kallistas..no ikka meeletult pikalt..keset kogu seda jöuluturu showd. ..Hästi veider tundus kogu see värk, ei osand muud nagu tehagi et vastu kallistada ja öelda, et no tore. Aga see tuli nii järsku, et tundus ta lihtsalt tahtis kuidagi midagi kellegile märku anda...ja seda mitte mulle, vaid kellegile hoopis teisele. Väga veider. Nojah. Läksime ühte prantsuse restosse edasi, mille Chef tal hea söber. Ja noh siis teadagi...tema juurde. Täna olime mölemad tööluusis, sai niimoodi eile otsustatud. Ta tegi lihtsalt home-officit ja mina ütlesin et olen haige. Peale viimast arsti juures käiku, ja peale suuremate hormoonide määramist ütles arst, et ükstaspuha mis, mul on öigus iga kell ta visiidile tulla. Noh hullu pole mul ju miskit. Öhtuti on vastik olla, ja see higistamine. Aga ma ilmselt lihtsalt higistan enda mürke välja ka. Novot siis...Nagu pubekad. Pole teab mis ajast siukest lollust teinud, et niisama heast peast mitte tööle läinud. Tema ilmselt ka mitte. Aga kahetseda siin pole siin küll ka miskit... ;)

Ahh aga need vastused....küll see ootamine on piinarikas.

Täna kasutasin Oma kupongi ka Ära, mis ma sealt söjalennukite töölt lahkudes kingituseks sain. 150 eurise kupongi spordipoes. Lisaks oli veel mingi restoranide kupongide raamat kaasas. No mul läheb ikka süda nii härdaks alati kui neile kolleegidele mötlen, nii armsad köik ja nii armas kingitus ka...otse täppesse...eks seal ole vaja häid inimesetundjaid ja lähedasemiad suhteid. 5+ muud ei oska öelda. Ostsin korraliku talve jooksu varustuse...ja raha jäi veel ülegi..ehk ostan uued roosad tossud ka juurde. Kui ma igapäevaselt kannan töesti valdavalt musta, siis spordiriided on mul küll röömsamad. Ujumisdrikoo on täitsa roosa ja nüüd talvine spordijakk sai ka täitsa roosa :) Liibekad said ikkagi mustad...no liiga üle ei tasu ka pingutada eks.

Keine Kommentare: