Donnerstag, 15. Dezember 2016

blower's daughter..

Oi .. kas ma nüüd armusingi ära???? Jah...arvake ära mis laulu ma terve päev kuulanud olen? Damien Rice the blower's daughter..... haha.. Aga noh lootusetu juhtum, ja saan sellest aru. Ei tema ei minu poolt..liiga kauged maad ja vöörad kultuurid.  Nii et las ta jääb eks.. Aga hea tunne on teada, et siuke asi ikka olemas on peale mösjööd... mul ju neid mehi koguaeg ümber olnud, mingi värk on koguaeg öhus..  jeerum ja köik need deidid viimasel ajal. Aga no ma vötan neid pigem kui vaatlemist erinevaid inimesi ja käitumisi...ja niimoodi pole jalusit juba kaua aega keegi suutnud niita.

Et niimoodi jalust nörgaks vöib vötta..........no ei olnud ka tavapärased situatsioonid ka muidugi...temale ka :) ..

Latt muidugi töusis jälle omajagu....

Keine Kommentare: