Sonntag, 4. Dezember 2016

Huuh

Nonii ma olen siin paar päeva jalust nörk olnud. Ma arvan, et järgmise aasta plaan lisaks rohketele reisidele on ka vaadata ära köik Al Pacino filmid. Vaatasin löpuks ära filmi Scent of a Woman... kui Al Pacino meeldis mulle varem juba väga, siis nüüd on ta mu lemmik. Pimedat nii hästi välja mängida... ja ta silmad on niikuinii nii väljendusrikkad.. Pluss muidugi karakter ise,
Täna oli muidu metsik päev..kell 11 sain voodist välja..siis kiirelt küürima, ja koristama ja küpsetama ja ostlema ja jooksma ja siis deidile ja siis hôôgveini ja tapase peole hulganisti skandinaavlastega ja muudega. Haarasin oma deidi, kes tundus päris äge olevat ka sinna kaasa...aga kuidagi ta vist ei sulandunud sinna ingliskeelsesse sega seltskonda...aga ta kurjaks ka ei saand, et ma kogu aeg ära kadusin, et teatud söpradega juttu ajada jne. No näis mis sest saab. Tegelikult ma kogematta segasin end kurikuulsasse deiding appi ja nüüd on igasse päeva peaaegu kaks deiti juba kirjas, kuidagi olid järsku köik turjas... kuuseis vöi miskit.

Keine Kommentare: