Freitag, 16. Juni 2017

ahhh CV keskus saatis mulle täna nii vinge tööpakkumise. Eks kunagi ma mingi lennukite vöi lennuliikluse alal jälle maandun, sest see teema ajab köige enam pölved nörgaks ikka endiselt. Samas mul praegu ju seiklustest puudust pole töö vallas. Aga see koht oleks positsioonilt, palgalt  ja ilmselt ka reisimiste poolest isegi pönevam. Vastutuse suhtes muidugi ka. No aga see selleks


Härra suhtes ka ei suuda midagi otsustada... ta käitub järjest rohkem armununa...ja mina. kord nii kord naa.. 110 % vöi panen piduri täie kriginaga pöhja jälle. Ja seda viimast pigem rohkem..

Hahh ja Eesti mees ka jälle andis endast märku...et mind ootab mu lemmik ôue peal...Jaguar. Ma ei teadnudki, et Jaguar mu lemmik on.. Ilus igastahes jah



Ja üks päev läks härraga jutuks, et mulle ju mingid päikseprillid ei sobi. See moe-mees ütles, et kuule su nägu on miski Audrey  H....sarnast, sulle sobib kôik.  No täitsa lollakas :)))

Keine Kommentare: