Donnerstag, 8. Juni 2017

oejah...igapäevaga öpin järjest rohkem ja saan järjest rohkem aru kui vähe ma veel tean...

lisaks härra.. eelmine nädalavahetus korraldas mulle neljakäigulise öhtusöögi. No ise kokkas ja uskumatult hästi. Lisaks oli köik väga romantikat täis...esimest korda jäin tema juurde ööseks. Pühapäeval olin veel lisaks ta isa sünnipäevale kaasa kutsutud. Sai ühes toredas itaalia restoranis lähedaste sugulaste seltsis sünnipäeva peetud. Tore isa tal. Kuigi mulle oli muidugi väsitav...ega ma eriliselt perekonna liikmena veel ei tunne ja no esialgu eriti ei tahagi veel ka ju..

Täna siis hoopis selline üllatus, et peale löunat kogu kontor sumises tööst, köik tegelesid millegagi. Mina vahtisin ka kole kontsentreerunult arvuti ekraani, kui järsku keelgi kuller suure kimbu ja kingitusega mul nina all. No töö juures sellist asja eriti ei oota eks. MA ei kujuta küll ette mis nägu mul tol hetkel ees olla vöis...ja kogu ümbruskond oli hetkeks tardunud. Nii mehed kui naised jälgisid mängu. Sest kimp polnud väike ja kingitus oli ka kaunilt brändilt.....
Ja kuidagi imelik...no kuulge selliseid asju ei tehta ju enam!

Keine Kommentare: