Sonntag, 18. Juni 2017

mul on viimased nädalavahetused ikka nii ägedad olnud .. esiteks härra ja tema tegemistega alati tegus. Näiteks üleeelmine nädal sai ta söpradega Austrias mägedes ringi turnitud..nii 2000 m körgusele. Ja peale kahe-päevast mägede tuuri ka veel järve ääres lesitud. Siis on mul see uus venelannast söbranna, kellega ka igasugu tsirkust juba tehtud. Täna kobisime ka mingisse shikki rannabaari, algus tundus kahtlane et kas sinna jääme. Aga siis ma nägin ühte tuttavat kohe vee ääres, siis saime kohad sinna..koorisime riidest lahti ja tellisime mönuga kokteile.  Tüüp keda ma seal juhtumisi trehvasin, on üritanud viimasel ajal kokku saada, aga alati ütlesin ära. No vaatame, see juhuslik kokkusaamine oli tegelikult päris tore. Ta oli ikka väga elevil...ja noh tegelikult mina ka :)

Selle vene plikaga on ka lihtsalt seetöttu nii tore, et tema teeb köik minu lollused kaasa ja mina tema omad. Täna jätsime nii mönelegi suu ammuli jälle :)))) Vahva suvi saab olema.

Keine Kommentare: