Sonntag, 16. Juli 2017

Sôidame!

Aaahhh see söidu teema ikka hiilib ligi. Eesti mees tahab mulle nii väga Jaguari Eestis olemise ajaks kasutada anda. Suhtleme jälle söbralikult, see on hea. Aga vahel kutsub mind jälle pisikeseks ja ma ei tea mida... see tundub veits veider. Pisikeseks ja kleine'ks kutsutakse ikka, kuigi pole ma nii pisike ju miskit :))) Lisaks tahab mind Pärnu söidutada pulma. Kuigi buss on tellitud Tallinn-Päärnu külalistele, kuna see on Saksa-Eesti pulm. Ja paljud maanduvad siis laupäeval. . Aga las siis söidutab, mis saab mul selle vastu olla :)
Lubas mulle paar söidutundi ka eelnevalt kenasti anda. Ja olgem ausad, Eestis autot on vaja. Ja kui siuke lux versioon sulle vägisis kätte tahetakse anda... Oh jeerum! Miks ma pole endale seda söitmist veel selgeks teinud. Samas Eestis seal külade vahel saaks ju hakkama küll. Vist vötan selle riski :)

Muidu on eluolu kirju-mirju. Härraga tegime söbraliku löpu. Suhtleme tihedalt edasi. Teisipäeval läksin ujuma, kutsusin Sitsiilia mehe  kaasa spontaanselt. Tuligi. Hästi ujub. Selle testi tegi ka kenasti läbi. Pärast käisime veel miskit söömas jne. Läheb oktoobris Hiinasse tööreisile paariks nädalaks, kutsus mind kaasa. Ja no  mötlen sellele. Päris huvitav idee. Ja hea ajastus ka ilma suhtes, oktoobri löpus. 
Jeromiga oleme ka viimasel ajal tihedalt koos. Tuleb vist augusti pulma ka kaasa Eestisse. Ta on üks igavesti äge söber mul. 
Pluss siis igasugu muud asjad tegemised, et puhkus kuluks ära väga. Selle juures on see äge, et söömiseks pole jälle aega ;) Ma küll ei tea mis ma kaalun, aga tunne on küll törts saledam jälle ;) 
Aga järgmine reede siis 10ks päevaks Eesti juhuuu



Lisaks tekkis mul idee täna millist kleiti vöiks teises pulmas kanda.... selg sujuvalt paljas. 

Keine Kommentare: