Donnerstag, 25. Oktober 2018

Hambad varnas..

kuidagi jube tuim nädal on olnud.. töö juures on metsikult stressi onud, aga mitte minuga, vaid selle uue töölisega. Kuna hetkel on väga palju igasugu eri tehinguid selle firmade kokkuminemise töttu, siis ta ei saa nendega üldse hakkama. Ta ei saa veel tava-bisnessigagi hakkama ja praegu on täiesti eriolukorrad. Veits aeglane on ta oma olekult niikuinii. Dealerid on terve päev pankadega telefoni otsas, backoffice peab makseid registreerima jne.. aga ei oska. Minule tuleb ka spontaanselt igasugu küsimusi, aga ma olen önneks omajagu sisse elanud juba ja isegi uutes olukordades leian vastuseid küll. Aga kuidagi tuim on see olek...puhkus kuluks ära küll. Ja puhkust on mul veel 5 nädalat vötta. Aga siukses olukorras nagu ei taha ka. Iga päev juhtub ju nii palju.

Läksin ikkagi taaskord hambaarsti juurde ka, sest asi tundus väga imelik..rääkimatta ebamugavusest. Njah ja oligi ühel hambal närv surnud mis surnud, see siis ka paugupealt eemaldatti. Pauk oli ikka nii tugev olnud, et ju siis möjus ühele hambale surmavalt. Ehk nüüd saab vaikselt veremaigust ka lahti tasapisi. Kuu aega juba möödas sest jamast. Löua kirurg ütles, et see jant löuaga vöib pool aastat kesta..et kui siis ka paremaks ei lähe, siis pöördugu tagasi. Mingit murdu muidugi polnud.. lihtsalt korralik mats. Novot siis. Nii palju kui mind sel sügisel on läbi vaadatud ja röntgeniseeritud vist niisama lihtsalt ei juhtu. Ehk elan veel postponselt mingeid traumasid omaette läbi, et köik see jama juhtub. Ribid, künarnukid, nägu, pölved. Samas aeg oleks äkki rahu saada, praegu on ju köik väga armas ja ilus.

Otsustasin ka, et nüüd küll aitab. Kui see hammaste värk ka korda saab, siis ma enam arste mingite traumade pärast näha ei taha pikemat aega..kui üldse. Mönel muul teemal ehk jaa :)
Vähemalt on mu siiamaani ontlik elu üsna korraliku haigekassa maksuga nüüd ehk ära tasunud :D Kiirabi laks vilkuritega läks raudselt 1000 euri ära. Pluss köik muud nipet-näpetit.

Aga no lihunik ka lohutas, et küll pulmadeks köik ära paraneb..isegi sakslased ütlevad nönda :)))         noh ma loodan et jöuludeks vähemalt juba köik korras on...vöi pigem ennem. Loen päevi.

Kolleegid muidugi hoiavad. See vanem härra just puhkas Prantsusmaal ja töi karbi hörku prantsuse pralineesid kaasa. Tema muidugi itsitab ka köige üle. Mu kick-boximisest sattus ta ka jöle vaimustusse. Ta on nimelt üsna fänn tava poksile. Otsis mulle isegi poksija nime ühe löunapausi ajal..Estonian Tiger :)'))))

No ja rahaga on ka nii, et peaks nati ette vaatama. Kolimisele läks pea 5000 lisa euri magama. No omajagu peaks kunagi tagasi saama, aga see selleks. Samas ma vaevalt elan siin oma ägedas korteris. Nüüd ilmselgelt oli vaja mägede hooaja mäe-pass ka osta..jälle pea 1000. Vaikselt kisub köri ümber see niit. Novembri üritan vähemalt ilma lisakuludeta üle elada.





Keine Kommentare: