Montag, 29. Oktober 2018

Stritsel :)

ma suudan ikka super hüper armukadetseda, uskumattu! Laupäeval jälle suutsin tühjast kohast draama teha, sest lugesin ridade vahelt midagi valesti välja...juhtum kus ridasid üldse polnudki. Olime laupäeval kuskil ta söprade juures külas öhtusöögil..selline väike perekond, naine-mees ja pisike tütar. Tore oli, koos sai kokatud ja siis öhtustatud ja no kuna nad elavad teises linnakeses, siis jäime ka ööseks. Ja noh neil oli muidugi jälle teemasid mida meenutada jne.. Noja siis mina öllesena jälle sain midagi valesti aru ja muidugi tegin ka väikse draama. No vöiks juba maha rahuneda, mees on ju hull mu järele. Oma lollakast ebakindlusest vaja lihtsalt kiiremas korras lahti saada. Vöi ma ei teagi, eks haiget on ju ka omajagu saadud, äkki sealt möned hälbed veel alateadvuses kinni.
Muidu meenutab lihunik mulle mu köige pikemat suhet tollase prantslase G-ga. Nagu lasteaeg koos, aga no naljakas on. Ja ainult koos tahaks ollagi.. V.a. mu armukadedushoog, olime nagu stritsel koguaeg üksteise ümber pöimunud :) Seal söprade juures oli veits kitsam voodi kui lihuniku 1,80. ja no vööras kohas magamine on nagu ta on niikuinii.., siis nii me seal olime nagu punupats. Aga peab ka ära märkima, et isegi selles pea kahe meetri laiuses voodis, on lihunik tihtilugu üle-ääre kukkumise ohus :)))) Eks mu laiutamise oskusega on köik mu mehed hädas olnud :D

Tal paraku hetkel metsik stress töö juures, ja natuke valus on vaadata. Nii tahaks kuidagi aidata, aga no mida ma teha saan.. Vöibolla mönda asja vöiks uurida kuidas seda olukorda natuke lihtsustada. No kaeme, egas mul endalgi ju hullupööra tegemisi.

Igastahes suusahooaja ettevalmistused käivad. Mäe pilet kogu Austia Alpides ja hooajaks ostsin ära, 800 Euri. Suusasaapad ja sokid ka 350 euri. Esimesed suusad ta vist annab mulle ise oma kogumikust, vöi siis ta ema omad. Sest enne suuskasid ostma hakkamist vaja ikka umbes mu tase ära hinnata. Nii et kalliks läheb see hooaeg mul..kogu kupatuse peale oma 10 000 lisaraha kuluks ära küll kogu talve peale. Eratreener tuleb ka ju veel mängu jne.. Ma siin juba sisestan igasugu affirmatsioone, et raha kiiremini külgetömbama saada :D :D

Aga väike armas hetk veel reedest. Jöudsin just lihuniku juurde ja seadsime end kenasti sisse et mingit filmi vaadata ja niisama chillida. Aga siis helistab järsku ta isa...lihunik juba oigas, et no mida ta nüüd tahab???  Aga isa ainult mainis, et sel kanalil näitab Eestit just :)) Keerasimegi sellele kanalile ja kaesime. No reportaaz oli veits jama, aga no eestilik ikka. Samas armas liigututus.. eks vist pere elab kaasa :))



Keine Kommentare: