Dienstag, 25. September 2007

Hüüdnimed


Heal lapsel ikka mitu nime eks :) Minu viimseks hüüdnimeks sai Simpsoni filmist môjutatud G ajendil Spider-pig. Ma jätvat oma sôrgadega täpselt samamoodi ïgale poole märke maha. Varem olin lihtsalt piggy. G armastab mind veel pupuce'ks (ehk kirbukeseks) ka kutsuda. Mônel helgel päeval isegi hôikab mon coeur vôi siis mon amour lausa. Need on sellised ninnunännukamad :)
Teine kes ei väsind mulle hüüdnimesid panemast, on Dhruv. Esiteks nimetas ta mu Helgaks ümber, sest tal oli siht tutvuda Saksas vähemalt ühe Helgaga, aga ilmselt see tal ei ônnestunud ja ju siis mina pidin seda Helga rolli täitma. Niikuinii arvas ta algselt et ma sakslane olen. No tegelt ta kutsus mind väga meelsasti ka lihtsalt perekonnanime järgi, mis inglise keeles üsna käskivalt kôlab ja minu jaoks üsna kalgilt. Aga mis teha, nimi ei riku meest eks. Järgnevalt hakkas ta mu nime edasi arendama, arvates et Mustang perekonnanimena ilusamana kôlab ja pôhjendas ka ära, et ma tegevat sporti nagu Mustang..hahaa. Ja eesnime môtes ka kôlavamaks, ehk siis Reykjavik. Reykjavik Mustang - täitsa kobe vôi mis.

1 Kommentar:

Segasumma Saara hat gesagt…

Einoh, Reykjavik Mustang on ju ÜBER :P!!!