Montag, 11. August 2008

juhuuu

tervitused löuna eetsist :) täna magasin julmalt nii kaua kui suutsin, vedasin end vaikselt raadio 2 saatel üles ja kargasin niisama korterit pidi ringi... sest meel oli röömus :) ja üksi olin kodus ka. sirvisin eesti ajakirju :) mönus!!!
Kulus ära, liiga katki läksin omadega sel viimase nädalal. Polegi vist nii krussis olnud pubeka ajast saati.
nüüd sitsin emakese töö juures ja joon veini. külmkapist leidsin, nad ei paista sest hoolivat siin miskipärast. ennist siia jöudes nägin veel ühte siin töötavat autojuhti ka, kellega ma omal ajal tallinnasse muudkui kaasa söitsin. Rein. Tema oli ka röömus ja kukkus mind kohe kallistama lausa ja uuris et kas mehele pole veel läind ja nii :)

Nüüd teen aega parajaks ja varsti kihutame tallinna ka. Ema ütles et ta küll siin oma sünnipäeva tähistama ei hakka, no on tibi. Lähme siis vennaksele külla ja vaatame mis seal edasi saab. Nii mönigi armas tegela mul ka vaja üle vaadata :)
Hüppasin juuksuri juurest ka täna läbi, juuksur sai shokki mu juuste pärast.

Üldjoontes kuluks aga üks sohver mulle ära, sest minu autosöidu oskused vöib taas oelmatuteks kuulutada, aga et köik need värgid läbi käi ja teha, mis plaanis kulub mobiilsem variant kui ühistransport ära. Äh palju tahan. Järgmiseks korraks lasen G-l mulle autosöitmine jälle selgeks teha! G on hea öpetaja kah, igavene kubjas.

Nii paar lonksu veini veel ja siis tallinna poole leekima :)

2 Kommentare:

MrsG hat gesagt…

RELLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
Põlva ootab SIND!!!!

Matinee hat gesagt…

möhhh, ma olen juba tagasi saksas :-SSSSSSS
nuuks