Donnerstag, 7. August 2008

masohhist

mismoodi ma elan üle tänase päeva ja homse ja ülehomse? pole täna öösel minutitki maganud, lisaks vaikselt draamat üleskergitanud, endale ilmselt sellega jälle köige rohkem haiget tehes. rohkelt viskit, rohkelt rohelist. öde kallis on ka siin. minu väike päike, väike printsess. aga kuidas ma talle nüüd siukse hämara pilguga erksat olekut peaks demonstreerima. väga vale otsus sai eile tehtud....eks ma nüüd siis maksa. esmalt oleks aga tore kui sellest värinast lahti saaks (mitte pelgalt käte).

PS! jänes ja merisiga sobivad küll ühte puuri kokku... sealjuures pakub jänes lausa vabatahtlikult meriseale keha-küürimis teenust. Viimanel ei jää muud üle kui ainult nurruda.

kuidas ma teen ära homse eksami ja esitan ülemusele oma vahepealse tehtu???

3 Kommentare:

Segasumma Saara hat gesagt…

Nagu näen, oled sa ikka veel elus pärast kõike seda :P.

Kuidas siis läks ka?

Matinee hat gesagt…

heee praegu taas täitsa röösa jah ;-) ja muide passin siin vanaema juures praegu. Nii et palavad tervitused Harglast!!!

Segasumma Saara hat gesagt…

Ohohoo :). Vat kus :D!