Sonntag, 3. August 2008


tagumik, kand, peopesa, käsivarred, pölved, sääred, varvas, selg jne on mu sinikate asupaikade loetelu. Hm peopesa? tagumik? Jalad olid mul juba ennem sini-kirjud, nüüd siis lisandus veel pisut värvi. Ühesönaga algas köik arbuusiviinaga... Kui tahaks vältida ehitusel turnimist (seeliku ja kontsakingadega), showd trammis (fotograafiga), klaasikilde jalas ja muidugi seda sinikatemerd (pluss teab mis köik veel...) ning paari loomset katset, ei tasu seda jooki juua. Loomadest niivörd, et esimest korda elus nägin körvuti puurides olevat hamstrit ja merisiga. Minu jaoks olid nad täpselt sama tegu ja nägu siiamaani. A nüüd ma siis nägin erinevuse ikka ära, oh seda üllatust. Üritasin neid siis julmalt ühte puuri toppida, et vaadata kuidas nad teineteisega hakkama saavad, et ikkagi nagu ühest rassist ja nii. Aga hamstripoisi önneks sai loomaomanik siikis öigel ajal jaole.
Minu viimane lootus korralikuks ja ontlikuks ilmakodanikuks saada suri nüüd löplikult.

Keine Kommentare: