Montag, 25. August 2008

mutukad

...lasid päeva pealt jalga. tublid. kuidas ma muidu oma korteri oleks pidand üle andma. sellega seoses on aga kole lugu see, et seda ma pean juba homme tegema. aga ma pole pakkimisega mingit algustki teinud. vähemalt mööbli suhtes sai vist asjad peaaegu et selgeks. annan oma kodina lihtsalt ühele söbrale ära.
vahepealsest niipalju et täis pikitud ärasaatmis olemisi. reede öhtu ja öö oli üsna tihe, alates kohtumisega R-ga. Temaga on alati tore, sest ta on suurem ja tugevam ja targem ja asjalikum ja ma saan omajagu energiat alati peale temaga kohtamist. aga ta siiski manitses mind tagasi tulema. talle käivat üle möistuse et ma peaks prantsusmaal vanaks saama. jajah mulle käib see ka veel üle möistuse. reedel veel jöudsin kunagi 23 paiku ühele sünnipäevale ja kella 2 kohtusin veel oma hullu fotograafist söbraga ja temaga sai lobisetud jne hommikuni. läksime jälle tülli vahepeal ja leppisime jälle ära ja siuke jant. laupäeval oli plaan teha väike ölle lähedastemate kursavendadega. väike ölle seepärast et köigil on eksamistress hetkel kaelas ja pidutsema ei kiputa. aga see väike ölle löppes muidugi ericku juures peale köigi tema välja völutud alkoholi varude löpetamist kell 6 hommikul. ja minu käsivars on tömbund lillaks....nagu narkaril vöi nii.
aga praegu pistan jooksu. veel paar kohtumist ja siis oma jama pakkima (s.t. ära viskama) :-S
ülehomme kell 23 olen kolitud!
(teoreetiliselt)

Keine Kommentare: