Samstag, 4. April 2009

All I really want

is money in my pocket! No see laul kummitab mind alates esimesest kuulmisest saati :) Pani nagu muigama kohe. Kuulsin seda Eestis, siin raadios vist on siuksed laulud laus keelatud. Ei tea, pole kuulnud seda mujal kui Uuno raadios ainult.
Novot, kummitab ja kummitab, see mingi kriisi môju? Vôi see, et mul on arvel ainult 400 euri ja selle tähistuseks jäin kohe kontrollile ka vahele. 50 euri traff. No ajab nutma. Mina muidugi ei maksnud :) Aga nutma ajas ikka.
Eile nÄgin natu PAriisi ööelu metroodes. Ma olen siiamaani üsna turvalistes piirkondades liikund ja see ôige Pariis on ehk natu nÄgematta veel. No igastahes käisime ühe G väga heal sôbrannal sünnipäeval ja ta elab pisut kahtlasemas piirkonnas. Esiteks on metroo liin selles piirkonnas paras prügikast. Lisaks sellele vahtis pinkide vahel vastu kellegi paljad verised jalalabad. Lisaks 80% sôitjatest on joobes.
Kohe meie vastas ähvardas miski eriti joogine araab täiesti suvalist metroosôitjat heast peast ära tappa. jne.
TÄna on veits kôhe oleks sest eilsest punchist. Aga väga hea oli. Lisaks sellele otsustasin, et ma pean sest Pariisi tänavatel rulluisutamise hirmust üle saama, sest ma tahan uisutada!!!!!!!! JA siinsed reedesed roller-night'id tunduvad väga ahvatlevad. G sônul on see ka väga korralik trenn.
JA lisaks ega keegi pole Rotterdamis kÄinud vôi tea miskit selle linnakese kohta?

Keine Kommentare: