Freitag, 10. April 2009

Ülehomme


maandume taas Amsterdamis :) G käskil mul peale eksameid uued reisiplaanid paika panna, no ja ma siis panin. Kolm varianti: suusatamine (lund veel mÄgedes küll), mere äärde vôi siis meie lemmiklinna Amsterdami :) Ja kuna praegustes kevadtuultes lume jÄrgi enam igatsust pole, Euroopa lôunapoolsemad maad pole veel piisavalt pÄikselised ja Pôhja-Aafrika piirkonda ei kipu mina enam eriti oma jÄrjest suurenevast rassismimeelest tulenevalt, pealegi on varsti Tropezi minek niikuinii; nii et jäi Amsterdam (oh meid narkareid).
Aga mulle meeldib. Mulle meeldib see pisike hullumeelne linnake, mulle meeldivad hollandlased oma heleduse, suuruse, stiilsuse ja abivalmidusega ja mulle meeldib suitsetada nii kuis jaksan :) Luksuses ka eriti hinnaalandust ei teinud, selle on kriis juba küllalt ära reguleerinud. Euroopa pealinnades on praegu lux-hotellides väga kaunid hinnaalandused :) Ja mulle meeldivad tulbid, veel parem tulbimeri :)
Peale kôige selle on mul niikuinii kolm nädalat vaba. Kaks nÄdalat on koolis nii öelda kevadpuhkus ja nÄdal peale seda pole mul lihtsalt ei loenguid ega miskit. Keelekursus küll, aga selle saatsin juba kuradile. Mul on muud kursused mônevôrra effektiivsemad keeleôppeks kui see nali mis me seal teeme. Eriti majandusained muidugi. Makroökonoomia eksami üks osa on sedasorti et antakse mingi artikkel ette ja siis peab seda erinevatele majandusteooriatele pôhinevalt kenasti analüüsima. Hakkab nalja saama... Keelelises môttes on see ikka paras proovile panek, aga üldjuhul on kogu see majanduse värk eriala ainetega vôrreldes ikka paras nali.
Niih aga nüüd ongi vaja raamatute taha kasida.

Keine Kommentare: