Mittwoch, 1. April 2009

Dieet!



Täiesti sunduslik, nagu see minu puhul kipub ikka olema. Lisaks sellele, et eksamistressiga kadus niikuinii miskit puusalt, tundub et asi läheb samas joones edasi.... mis on teoreetiliselt ju tore! A mul on nälg!!! Süüdlasteks:

1) Saksa panganduse ebapädevus ja eriline venivus lihtsaimategi rahaülekannete tegemisel. Ühesônaga minu viimane raharaas on kuskil blokeeritud hetkel.

2) Enese laiskus. Kui G ôhtal koju jôuab, pole enam erilist viitsimist ennast kuhuglie kauplusse vedada. Laiskuse tipuks on muidugi see, et tihtilugu kui kapp isegi on söögist pungil, ei viitsi ikkagi midagi keetma-vaaritama hakata.

Asja teeb veel hullemaks see, et ma olen viimsete päevadega kehale ka korraliku füüsilise koormuse peale pannud ja see tekitab lisaks normaalsele söögiisule ka suurema magusaisu.
Vot, hommikuti on muidugi rôôsam ärgata, teades et pole end eelmisel ôhtul täis puginud, aga noh... näljane olla pole ikkagi ka tore.
Laisku laiskus.
aga kilod kaovad. Vist. Tsellu vôiks ka nÄlga surra näiteks.

PS! Unenägudest nii palju, et Jaana sinu pere laienemist nÄgin ja Veronts ma nägin unes, et sain Toomasega kokku :D Oli teine päris armas ja tüdrukute seas üsna populaarne :D Pisut ohmu ainult.

3 Kommentare:

veronika hat gesagt…

Väga põnevad unenäod, elu nagu filmis! Mis tähtkujust ta oligi;)?

veronika hat gesagt…

ahjaa.. ei piiteris nälga ole, hoopis vastupidi, mis omab ka muidugimõista omi katastroofilisi tagajärgi!

Matinee hat gesagt…

hihi Toomas on neitsi! Ma mäletan et Jaanaga ühest tähtkujust :)
Ja ma ei usu nendesse katastroofilistesse tagajärgedesse. Sa ju selline aktivist koguaeg, et kalorid käivad ringiga mööda.