Freitag, 14. Mai 2010

...


Tegelikult on vahepealsest nii palju kirjutada, et ei oska nagu kuskilt alustada. Kronoloogiliselt ja lühidalt seega:

- Eesti neiu ärasaatmine. Frankfurt & Irish Pub. Ohtlik kombinatsioon. Veel ohtlikum oli see seetöttu, et  kokku oli kogunenud tuhapilve töttu ffm-i löksu jäänud hunnik eesti mehi.... Kokkuvöte - tequilat enam ei joo...mönda aega. Seinast seina kogemusi. ja vötkem siis positiivse välja; üks uus huvitav pokkeri-ässast tuttav.Vist hea meel just ongi seepärast, et ta mu üles otsis ja tahab veel kokkugi saada. sest tema peaks küll viimane inimene olema, kes seda teha peaks tahtma.

- Bonn. Väga vahva vaheldus. Eesmärk oli siis kellegi sünnipäev, kellega ma siis alles koha peal tutvusin. Kohal olid köik Bonni rokkarid vist :)) nii vahva. Aga eriti vaimustusse sattusin ma sünnipäevalapse majast ja tema party-keldrist ja aiast ka. Bonn üldse on siuke rohelisem linnake, aga aru ma siiski ei suutnud saada, miks ta pealinnaks mönda aega oli. Üsna mittemidagi ütlev linn iseenesest. See kellega ma sinna sünnipäevale kaasa tolgendasin, mainis et just selle pärast :)

Pariis - G kullake turgutas mu jälle üles ilusasti. Eneseteadmata et see üldse vajalik oli. Paras spa :) Kusjuures seekord saigi jooksmise ja ujumise körvalt ka saunas higistamas kädud. G-l nimelt ümebr nurga renoveeriti mingit squashi-klubi ära ja see on nüüd nii kaunis ja mönus. Me nautisime küll ainult sauna seeord :)
Lisaks kokkas mu super-mees ka mulle. Ta uus hobi :) Ja tema kokkab juba üsna rafineeritult, nagu prantuslastele ikka kombeks.
Esimese päevituse sain ka, aga see on nüüd vahepealse sopase ilmaga muidugi haihtunud. Aga tuhke sest, nädala aja pärast olen juba mere ääres. Ja ei olnud isegi mingit initsiatiivitamist vaja.

Igasugu muud soppa on ka vahepeal olnud, millest ei viitsi nagu kirjutada eriti. Väike vöitlus tööloaga, mis korraks tundus nagu taanduvat, aga tundub et see nali läheb veel edasi. Nojah eks nii ongi pönevam.

Naljakat ka: saksa mehed öpivad agaralt eesti keelt :)  Söbranna pärast hakkas üks kutt eesti keeles tuhlama. Üks kolleeg mul ka saadab endiselt vahel eesti keelseid fraase. Ja siis üks söber siin tellis ka endale äsja eesti keele mingi öppe värgi :) ma  juba soovisin talle soojalt palju edu. Esimene söna mis tal küll ära öppis oli minu mingi hetke vaimuüllitis jälle, pole kindel kas sellist söna nagu 'tragipüks' eesti keeles üldse eksisteerib. Nii et ma isegi ei pakkunud ennast abiks, kui tal peaks küsimusi vahepeal tekkima. Ausam eesti keele suhtes.

2 Kommentare:

Helina A. hat gesagt…

Tutvusta neile google translatorit. Siis alles õige nali algab :D

Matinee hat gesagt…

hihi see oli esimene, millega nad tutvusid, aga nagu arvata vöis tolku sest pole. proovisin ise ka miskit eesti keelset teksti saksa keelde translatoiga tölkida ja vaadelda, päri kole :DD