Samstag, 29. Mai 2010

I'm too sexy

noh mitte et hetkel nii väga millegi erilise pärast kilgata oleks, aga väike töestus enda jaoks täna sai ikkagi tehtud :) olen tagasi hmmmm jahedas Saksa ja nautisin oma köige ohtlikuma joomakaaslasega, ehk ühe eesti neiuga, just linna muusika festivali. see siuke iga aastane tore üritus, et linn on muusikat täis. üks miski pöhiesineja just oli .. jbo vist..miski rocki paroodia. me söbrantsiga loomulikult ronisime ka pealavale nii lähedale kui vöimalik. kui löpuks taipasime et sinna ette julgesid ainult karvasema poolsed ja karmimad mehed minna ja peagi saimegi mölemid ka vastu löugu ja tagatipuks kaotasime teineteist üldse ära. jöle jebinaks läks seal ees. Festival igastahes kestab püghapäevani ja näiteks Right Side Fred ka näiteks mängib. mina isegi mäletan seda gruppi, aga see on ka ainuke suurest nimekirjast. 
no igastahes jätsin söbrantsi ühe kauni noormehe seltsi... kelle pärast ta vist selleks nädalavahetuseks üldse saksa tuli, ja tulin ontlikult koju :) kaua aega pole siukest asja juhtunud. hea meel on :) pisike töestus mulle enesele, et olen ikka vöimeline vahel ka inimese kombel pidutsema siis :)

2 Kommentare:

MrsG hat gesagt…

:D
muide, ma nägin sind täna öösel unes.. et jalutasid Elioni juures mäest üles ja minust ei teinud üldse välja :(

Matinee hat gesagt…

oh mis rumalad unenäod! ära keelata :)