Samstag, 15. Mai 2010

väike shopping tour

Ma suurtes meeltesegadustes ärkas jälle ülivara täna. Hommikud on ju nönda mönusad. Mitte küll viimase aja hülgehallid... aga parimaks päeva osaks jäävad ikkagi. Tundub, et päike on Eesti plehku pannud, reetur! :P
 Niisiis kasisin shoppama. Järgmiseks nädalaks on juba väga suvist kraami vaja, seega kasutasin olukorda. Väga kihvte asju sain, nagu näiteks kulunud-hallid jeansid ja änksa pika must-valge New York t-shirdi ja igasugu muud suvisemat kraami ka. Vahepeal helistas üks söber, kes oli kunagi mind mingile pulma taolisele peole vist kaasa kutsunud. Toona ma ei öelnud tuhkagi selle jutu peale, sest konkreetset ettepanekut jutust välja ei lugenud. Aga täna ta siis tuletas meelde, et see ongi täna. See sai kohe ära öeldud, aga siis ta uuris, et kas ma viitsin talle ülikonda aidata osta. Sellest sai veel kiiremini keeldutud väitega, et ma vihkan shoppamist.
Lisaks sai üks hommikusöögi pakkumine ka täna ära öeldud. nuvot siuke "söber" siis olengi. hm hommikusöök? veider...


Hiljem: Nüüd mul tuli löpuks meelde ka, mida ma tegelt ostma läksin: rullamiseks pölve- ja muid strateegiliseid kaitsmeid. See suvi ei hakka jalgu retsima. nojah teinekord siis (:

Keine Kommentare: