Donnerstag, 26. August 2010

Kõrvalehüpe

Eelmisse nädalasse mahtunu siis. Eelkõge väike kõrvalehüpe Berliini. Nüüd siis linn nähtud, küll põgusalt, aga miski mulje ju ikka. Ja pisike vaheldus saadud. Hotellis küll oli nõme üksi, aga eks ma seal minimaalselt olin ka. Mulje on siuke, et vaimustust suurt polnud  ei linnast, ega ka frmast isegi mitte.  ja sellest välk-kinnisideest olen nüüd plaksti vaba. Mulle ikka vist sobib kasvõi siinne pintsaklipslus ikkagi rohkem kui sealne hipi-punk-õlle õhkkond. München püsib siis endiselt esilemese lemmikuna.

Siis sai käsitööd tehtud. Üks vanal üli-heasüdamlik sõber korraldas oma doktori kraadi kättesaamise puhul grillipeo ja ma siis nikerdasin talle väikse kingituse ka. 

Ja muidu toibun kohtuotsusest selle no angelsi nadja suhtes, kes  teadlikult ühe mehe hiv-i nakatas. ja nii mõnegi veel ohtu seadis. kuna kogu protsessindus toimus siinses linnas, seda rohkem oli sellest teemast muidugi kuulda. vaevalt see nüüd siinsele kohtule head mainet loob, vöi kes teab.....  korralik teene muidugi aidsi-ennetuse teemadel. 

Keine Kommentare: