Samstag, 7. August 2010

moosinägu

Nali naljaks, aga ma söin alles täna selle suve esmesed maasikad. Ja seda köike maaska-martsipani koogitegemise käigus. Nähes söbrannablogis seda kook ja siis retspeti, ei olnud nagu kahtlustki et ma selle kiiremas korras järgi pean proovima. Siin kodus siis esimene küpsetamine. vöttis alles aega. Noh mitte et ma muidugi suur kokandushuvline üldse oleks. Aga Annika tänud siis idee eest :)
Reklaamin seega retsepti edasi, kuigi ma veel ei tea mismoodi ta maitseb vöi värki... kook veel ahjus. Aga juba tegemine oli ülimalt maitsev :) pluss veel see arooom...mmmm. Siin siis retsept: http://kokkamas95.blogspot.com/2010/07/maasika-martsipanikook.html


Nüüd siis update, proovisin koogi järgi - ülihea. Lollikindel retsept, tavalsielt ma panen koogi-põhjaga alati puusse, seega enamasti ostan selle. aga nüüd tegin täpselt retsepti kohaselt ja sai tösiselt maitsev. Loodetavasti naabrimeestele ka siis meeldib. Igastahes kavatsen seda nüüd varsti ühele söbsile suuremas kogus küpsetada, sai nimelt doktorikraadi äsja kätte ja tähistab ka seda vääriliselt muidugi.

1 Kommentar:

Annika hat gesagt…

ooo, coolio! tore, kui meeldis :)))