Montag, 2. August 2010

start uude nädalasse!

see sai tehtud suure sissemagamisega. see tähendab, sisse magasin ma ainult oma reeglite alusel. tööle, nagu ma ilmselt juba sadakond korda maininud olen, vöin iga kell minna. nii et no problemo ses suhtes. lihtsalt mulle meeldib hommikuti  natu töö juures nokitseda, saab päevale mingi väärilise hoo sisse. aga no eks lähen siis pealelöunaks. hoopis tähtsam on see, et sai vääriliselt und nauditud. ma hakkan oma magamattuse-jamast lahti saama. iseendale külge möledud problem ilsmelt ja siis sipelnud selles. vot, seega ega ma äratuskella ka ei pannud  ja viimasel ajal olen oma aknaluuke ka kasutama hakanud, et hommikupäike segada ei saaks. unenägusi näen (mäletan) ka jälle. kuigi enamasti on need siuksed, et ma üles ärgates tänan taevast, et need just unenäod olid... aga nii paganama reaalsed teised.

Keine Kommentare: