Samstag, 31. Juli 2010

kohvi!

hommikukohv, multivitamiini mahl (hohes-C!). minule pole küll önneliku päeva alguseks muud tarviski. ok, pea vöik siiski ka pisut puhanud olla. nagu praegu :) ja päike vöiks ka paista jah. nagu praegu.
ah tegelikult on mul teisipäevast saati väga körgendatud meeleolu ja eile oli lihtsalt asjade tipp. esiteks hakkas organism jälle oma funksiooni täitma, pani mind vahel juba pabistama ja oleks suurest segadusest ja  hetke-beebibuumi möjutusel end peaaegu testima hakanud. aga köik tibenstobens. eksam...no ma andsin endast mis suutsin..nii et teise tunni löpus, hakkas teadvus juba suurest arvutamis-maratronist, vaikselt ära kaduma. no ettevalmistusel ma paraku köike ei andnud, seega on tulemus ikkagi kaheldav. igastahes oli see hea algus eksamiteks ja rütm on hetkel täiesti sees. mis ongi tegelt palju olulisem. see köige vaevalisem - algus - on tehtud! lisaks see aftekas.... see ajab siiamaani naerma. no ma ei tea mids möni ontlik sakslane minust nüüd jälle mötleb, aga ei saa salata, et väga löbus oli köigil.
Ja eile. Esiteks läks mul töö juures härradega väga kenasti. nii et nad juba uurisid, et kauaks mul seda lepingut jätkub ja et varsti neil uus projekt pakkuda. mainiti siis isegi, et kui praegune leping löpeb, siis annab ju midagi uut nende poolt orgunnida. hehe mehed istuvad buildingu tpus, ehk siis ongi kohaliku hierarhia tipus ka. siin on see värk natu niimoodi orgunnitud. aga hierarhiaid on siin muidugi palju. ikkagi kogu peakorterlus maailma vanima ja ühe suurima farmaatsia-keemia konserni oma on siin koha peal.
igastahes tore teada, mainides et hakkan hoopiski vaikselt magistritööd otsima, tahtsid ka juba ses suhtes toeks olla :)  Nojah ja siis tuli pealelöunat köne Berliinist ja kutusti löputöö-intervjule! kunagi kriiskasin siin miskist kinnisideest. see oligi see, et tekkis väga järsku idee, et vöiks löputöö Berliinis kirjutada. see tähendab kuus kuud seal elada. ma ei suuda ikka seda veel kuidagi ära seletada kust selline möte, sest see linn pole mind kunagi erit ligitömmanud. vot siis. firma on köva, linn sobib, teema on keeeeeruline! aga nagu rusikas silmaauku minu eriala jaoks. aga muidugi koht pole ju veel üleüldsegi käes. ma isegi ei saand aru kuna intervju on. küsisin küll üle, aga mees oli nii jama diktsiooniga, et kkagi ei saand halligi aru. ikka augustisse jääb vist. eks esmasp. saan rohkem infot selle kohta, praegu ta lihtsalt uuris et kas mul on aega. muidugi on. mul praegu ajajaotus väga fleksiibel. ja kui sinna kohta ei saa, siis saan firma kulul Berliinis ära käidud, mis muide oli mu üks selle aasta kohustus. s.t. mtte kohustus päris ... ma ikka aasta alguses lubadustele eriti ei mötle, aga kaks asja plaanisin küll ära teha: halb-maraton ja pealinnas  ära käia. maratoniks on end registreeritud ja tundub et see berliini värk ka klapib :)
täna lähen shoppama!

Keine Kommentare: