Montag, 12. Juli 2010

Oléoléoléoé

hihi seekord läks finaali vaatmaskoha valikuga täppi. Seekord oli kohalike hispaanlsete mingi ühenduse poolt organiseeritud ikka korraslik public viewing + hispaania ölu + paella+paaaaalju kuumaverelisi :) Uuuuh ku palju emotsioone. Kuigi jalka kütab emotsioone niivöinaa, hispaanlastega oli seda ikka tunduvalt rohkem tunda kui saksa rahvaga koos. Ja paella!!! ma saan juba selle löhnast kena emotsiooni :)  Isu sai rahuldatud, pealekauba lubasid köik mu espanolid ka peagi ühe paella-öhtu korraldada.juhuu. Minu jaoks olid varem hispaanlased viimased kelle poolt olla, sest minu jaoks oli see niikuii jalgpalli meistermaa. Aga kui tuli välja, et nad pole iial isegi WM-i finaalist osa vötrnud, siis tekks mul teatav toetus-moment. Ja kuna ma olin nii vahval üritusel, nii suure hulga espanoldega koos ja et holland nii agressiivne oli, ei tekkinud nagu küsimustki kelle poolt olla. ok fun funiks. Sain veel nii paljude vahvate tegelastega tuttavaks. tiirutasme linna peal. Kuna mind pidasid köik, hoolimatta sellest et ma hispaania kamba seljas ringi ratsutasin, hollandlaseks. Isegi hollandlased. Kaastundest tehti öllet välja jne. Röövida ka üritati miskipärast, aga mul oli ju tugev abwehr taga. ikkagi maailmameistrid eks :)  Ja ega  ma ise ka köige nörgukesem pole. Eile käsisn 37 kraadise leitsakuga jooksams. Peale  vahepealset öö-läbi pidutsemsi. Ja peale eilset öö läbi pidutsemist ka.
Ja oma aircraft lühikesest löbumomernend laupäeval olid ka täiesti omal kohal. Laup sai ka jalkat vaadatud ja siis siin mingil suve-festil ringi kakerdatud. Aircraft seetöttu, et mul ol siuke piloodi pluus seljas ...no muidugi mönevörra liibuvam ja suurema dekolteega. Poistel mudugi lugupidamine töusis, sest tavapäraselt on vist maksimum tähtede arv (mundri ölgadel siis) kolm. Minul oli neid kakskend kaks mölema öla peal.

Keine Kommentare: