Samstag, 17. Juli 2010

Schnuggelsche

Öpin üha aktiivsemalt saksa keelt. Selle pealkirja täpne tähendus on küll veel teadmatta (mingi släng-söna), aga kontekst on selge. Ja ei hakka mingit jura jälle ajama, kui peaks seda veel kellegi käest kuulma.... nagu mul siin tihtilugu ikka veel juhtub (praegu siiski mönevörra harvemini). Kasvöi näiteks fraas "ich bin scharf auf dich", mille mina tölgendasin kohe ütleja pahameeleks minu suhtes, aga mis tegelikult tähendab väga otsest huvi. Minu vastusele "miks?"  ei osanud kutt toona miskt kosta. Aga eks nii öpibki köige paremini keelt eks. Kooli öppe ma kannaksin maha, mitte et see oleks halb vöi midagistk, ma ise lihtsalt olen nii uskumatult passiivne reeglite pähe tagumise suhtes.
Eile käisin vaatasin hullu fotograafi üle. Kuigi me tavaliselt näeme üksteist sellise poole kuni kahe aastase intervalliga, siis seekord kuna ta viimased nädalad nii järjepidevalt on külla nöudnud, siis korraldasn asja löpuks ära. Magada hetkel niikuinii ei saa, oma tervislike eluviside ja muidugi selle kuumalaine töttu. Lisaks on tal "unerohi" alati varnast vötta ja oli ju reede ka. Seekord öppisime siis üksteist natu paremini tundma. löpuks! No muidugi mida sa tahad siukse intervalli kohta ja et me siiski rohkem nagu super pidutsemis-partnerid oleme. Seekord oli mölemil pigem rahu kui pidu vaja, seega sai ka pisut rohkem vesteldud. Mina sain jälle Saksa süsteemide kohta rohkem teada (kutt öpib poliitikat) ja tema minu kohta :) Poliitilised vaated on meil igastahes möneti erinevad. Ta on minu jaoks far too sotsialist. Aga south parki fännid oleme mölemad suured ja mönda osa siis vaatasime ka, näiteks üks parim tema arvates ja nüüd minu arvates ka "Chef Goes Nanners" (Season4Episode8). Soovitan väga soojalt! 
Täna on grill hispaanlastega. Nagu ma aru saan on plaanis liha ja mojito :D Kah huvitav. Vötan ikka igaks juhuks öllet ka kaasa.  


Lisaks tekkis mul kümmekond päeva tagasi kinnisidee. Nagu välk selgest taevast. Ja see nüüd kasvab ja kasvab iga päevaga. Varsti ajab mu hulluks! Aga tegutsen selle kallal ja kui see kinnisidee peaks pisutki vilja kandma hakkama, eks siis kirjutan ka sellest.


Keine Kommentare: