Freitag, 30. Juli 2010

õel tüdruk

mu naabripoiss (s.t. mees) magab praegu sajaga sisse. on teine endale löpuks mingi proletaarlase töö leidnud...sellest töö leidmisest ja nahavärvist ehk kirjutaks pikemalt... aga hetkel mul on meeleoli naljakalt evil, nii et ei hakka praegu parem sõna võtma. õgemini olin tige öösel kell 4 kui ta ilmselt kuskilt peo pealt koju jõudis ja oma vastikus keeles köögis lällas. ma ei teagi kas rääkis iseendaga, või seekord telefoniga. mõlemat tuleb tal ette ja see ajab juba vaikselt öökima (see tema keel just). seega mina ärkasin tema äratuskella peale üles, mis on ka raadio, aga tal ei liikund seal ilmselt ükski lihas veel. tund aega raadiot on läbi, nüüd on vaikus jälle majas ja hea edasi norsata. noh aga ma siin ka lapsehoidmist endast seitse aastat vanemale mehele pidama ei hakka. nii selle nende tööeetikaga on ja ei paneks kogu töötuse ja muu ebaõnne nahavärvi kraesse. eesti sõbranna kellega me oleme ka metsikud peod maha pidanud, läks alati kasvõi peale tunnist und alati kohale. isegi luumurruga läks. sakslane lihtsalt ei hakka pidu panemagi kui teab, et järgmine päev vaja tööl olla. endal mul on juba pikemat aega suksed töökesed olnud, et lähen kuna tahan. aga kui peaks, siis läheks ka hamabd ristis alati kohale. 
no see selleks. ei mingit respekti ühesõnaga. aga mina kasin praegu värske peaga tööle :)  saan paari tunni pärast oma vana-härradega kokku ja näis siis kui suurt kriitikat sealt tuleb. projekt hakkab lõppema, juhuu! ühe neist napsaks vanaisaks endale hea meelega...mu nii suur vanaisa vajadus ju ... 
 

2 Kommentare:

Annika hat gesagt…

kas ma võin arvata, et naabrimees on n****r :D?

Matinee hat gesagt…

pesuehtne :)