Montag, 26. Juli 2010

...

Uudistest peaks mönda aega eemale hoidma. Maa on shokis ja mina ka. Vöibolla see, et ma love parade juhtumi kohta järgi uurides just köige realistlikuma kirjelduse otsa sattusin... noore hirmunud räsitud tüdruku kirjeldaus, kes oli esimest korda elus paraadil, nägi esimest korda elus surnut inimest....
Nüüd ollakse jah targad, et sellist üritust saaks ainult Berliinis korraldada... aga kes oleks arvand, et siuke rahvamass kohale voolab.
Aga et ma seda nii väga endale sisse lasen, eks vist seetöttu ka, et füüsis on hetkel natuke nörk, magamattus ja eile peale jooksu sain oma köhu käest jälle korralikult peksa, nii et valust peaaegu meelemärkusetta. Otsisin isegi Diclofenaci välja, aga selle körvalmöjude kohta lugedes, viskasin selle riiulile tagasi. Olla ands ainult selili ja liikumatult. Isegi väike sirutus, et moblalt järjekordset tulikuuma sönumit lugeda, virutas siukse litaka, et selle vaibumiseks ja rahunemiseks jälle paras aeg kulus. Peab arsti juures ära käima, kuigi ma olen kole kehv sel alal. Viimasel kuul on natu liiga tihti seda ette tulnud ja kes oleks arvanud, et köhuvalud nii laastavad vöivad olla.
Ja et G nii kaugel on, ta naudib muidugi NYC hoolega. Hästi palju üritusi kolleegidega, eile käis surfiranda ka üle vaatamas. Isegi muuseume on väisanud (ta on tavaliselt üsna allergiline muuseumite suhtes), pluss köik need rooftop partys...5th avenue 230, pidavat köige muljetavaldavam olema oma vaatega kogu Manhattanile. See on selge ja igati positiivne, et ta nii palju rngi sebib muudkui. Lihtsalt poolteist kuud pole teda näinud ja nagu hakkab löpuks pärale jöudma kui kaugel ta tegelikult on (ma ikka pikaldane).
Ah tagasi raamatutesse. Homme vaja üsk oluline eksam ära kirjutada. Jälle vötsin liiga kaua hoogu. Poolteist nädalat on ilmselgelt liiga vähe ettevalmistuseks! Päris algusaegadel üks sakslane seletas, et kaks nädalat üheks eksamiks on miinimum aeg. Toona naersin talle näkku....nüüd saan aru küll, et nende töömeetodid on siiski soovitattav körva taha panna ja omaks vötta.

Oeh praegu kuluks üks siuke siilipoeg löbustuseks ära, kes siin paar postitust allpool figureerib...eneselegi ootamatult on ta kogu mu südame vöitnud :)  Siil on mu lemmikloom hetkel!

2 Kommentare:

MrsG hat gesagt…

päris jube jah see, mis Love Parade'il juhtus :S

Matinee hat gesagt…

koutav jah! mille köigega kokkuhoiu poliitika nimel ei riskita :SS