Freitag, 23. Juli 2010

Rünnak

Jeerum mis hommik täna!!! Esiteks oli uni enne kella 5t juba läinud. Muidu ikka on kella 6-7ni vastu pidanud. Ooo ei, pea polnd puhand ega miskt, aga uni oli läind. Täiesti igapäevased töö-ja muud mötted trügidid lihtsalt unenägudele vahele. Väljas polnd valgegi, mis tavapäraselt une ära ajab. Aken pärani lahti nagu mul ikka, löin siis tule pölema ja kobisin kööki kohvi tegema. Tagasi tuppa jöudes sain pool südamerabandust, sest mu tuba oli herilasi täis. no ok...väike liialdus, ega neid just ei kubisenud, aga kokku oma  kümmekond oli küll. Kell 5 hommikul siuke asi!!! Algul ei osandki midagi teha kui niisama shokis olla ja toast välja joosta, aga no mis lahendus see on. Kedagi suuremat ja tugevamat mul ka käepärast polnd. No ma siis hiilisin tagasi, kerisin ajalehest taparelva ja hakkasn neid nottima. Ja kuna paljud niikuinii just lambi ümber tiirutasid, siis vaikselt rahunedes jätsin nad sinna ennast körvetama. Loll oma shokkis ei osand kohe akend ka sulgeda, et neid ikkagi tuli juurde koguaeg, nii et ei saanud ma oma hingerahu nii pea. Löpuks nad olid muidugi köik killitud. Valutult loodetavasti. Aga mida nad ronivad siis vöörale territooriumile. Mötlesin veel, et sätin laibad akna peale ritta, et siis nagu hoiatuseks teistele. See ju pöhimötteliselt tähendab, et kuskil lähedal on pesakond :S
Nojah otsustasin siis et lähen vara tööle, saan vara koju ka. Möeldud tehtud ja otsustasin jala minna. Nii kui kodust paar sammu eemale sain, hakkas vihma ladistama. Siukest rövedat, hää küll vihmavari oli kaasas, aga riideid küll eriti seljas polnud. Ja arvake ära mida ma peale putukate köige enam vihkan. Kole palju energiat läks enese maha rahustamse peale täna ja seda köike juba enne kella 7t.
Nüüd üritan tunnikesegi magada, palju veel teha.

Keine Kommentare: