Samstag, 7. August 2010

little creepy girl

kuulsin just Kerlit raadiost! Pole siiamaani iial teda kuskil siin kuulma juhtunud. Nii südantsoojendav.
Aga  muidu hõiskan siin nädalavahetuse üle. Kuidagi väsitav oli  see nädal ...mul hakkab see "tavainimese" väsimuse-tunnetus ka vakselt tagasi tulema. Neljap-reede sai väljas ka käidud. Neljap. ühe vana sõbraga, kes pidi mulle "Herr Lehmann" -i tooma, õhtusöögil. See on üks Saksa klassikasse kuuluv huumor-film, müürilangetamise aegust. Ma olen seda isegi kunagi ammu kinos näinud, aga toona ma ei saand keelestki veel eriti aru, nii et see värk tasub raudselt üle vaatamist. Järeldus: filmi üle on hea meel, kavatsen selle nüüd nädalavahetusel ka mõnusasti ära vaadata. aga. mõni inimesega sobibki anult jooberdada... ei mingeid õhtusööke või muud korralikku. Igav oli. Samas sai veel peale einetamist ühes tudengi-kohas väiksel õllel  käidud, mis oli jällegi huvitavam, sest ta tunneb lihtsalt kõiki! Või siis teda lihtsalt tunnevad kõik.
Ja eile oli plaan ex-börsi-kolleegideg after-work-shippima minna. Samas ilm keeras natu selliseks hallimas, nii et otsustasime laeval-chillimise niisama kuskil lounges istuda. Järeldus: ma peaks rohkem puhtas saksakeelses ja -meelses seltskonnas viibima. Keele pärast lihtsalt ja nii. Mõlemad korrad suutsin piirduda vähese alkoga ja õigel  ajal koju kasida. Eeskujulikkus ise. 
Üldse pühendun nüüd mõneks ajaks teadusele.... vist lihtsam.. 

Ujeerum jälle pidi kaaselanikuga kuri olema... .kuigi eile õhtul oli atmosfäär päris tore ja üldse mul pisut süümekad, et ma ta kohta ainult negatiivset kirjutan. Tegelt on ikka positiivset ka! Aga no tal on kella 7st alates äratuskell vahelduva eduga üüranud (praegu on kell peaaegu 9!) ja see on tal hetkel nagu tuletõrje alarm, seega mingit monotoonne  undamine kõlab mu tuppa ka kenasti ära. On ikka mehel und antud!!! uhhh ... hakkab ajudele ja teeb "veits" tigedaks küll! Tore seegi et ma juba üleval olin, kui oleks veel seepärast ärkama pidanud...........
aug-sept veel, siis kolin ümber..kuhu iganes. 

Keine Kommentare: