Dienstag, 30. November 2010

Hõõgveiniaeg!

Ma teen siin ühe selginemise postituse. Kuna kahel mehel siin osakonnas oli täna sünnipäev siis sai keset kaunist tööpäeva shampat kulistatud. Ja kuna ma täna löunat sööma ka ei jöudnud siis hakkas armsasti ja kiirelt pähe. Ja nüüd ma ei oska/viitsi niivöinaa teadusega tegeleda. Täna paistab üldse üks magus teisipäev olevat. Sest peale tööd lähen prantslastega jöuluturule höögveini mekkima. Jöuluturg on siin ilus, aga no nädalavahetusel oli see küll ilmselgelt ülerahvastatud. Näis kas nädala sees läheb paremini.
Muidu on köik tsikibriki. Löputöö teemale pole ma ikka veel päris pihta saanud…no aga ma tegelen sellega. Tegelemeist segab natuke see, et köik ümberringi on nii targad ja ma ei julge igat jama küsida…peab ennem ikka kole korralikult läbi ja järgi mötlema kui oma suud üldse lahti teha. Tobe see siuke mentaliteet, aga no ma ei saa sellest lahti ka kuidagi. Ja mul on pöhimötteliselt jälle kaks juhendajat ja mölemad on noored ja mölemad on täitsa toredad ka. Sai juba tegelikult eelmine nädal ka öhtustamas ja öllel nendega pluss ühe kauni ex-löputöökirjutajaga käidud.  
Linna naudid täie röömuga. Nädalavahetused on sellised tasakaalustavad nädala ragistamistele olnud. Ega mul neid siin palju ju veel polegi olnud iseenesest, üleelmisel sai kokteilitatud hoolega ja üks öhtu mexico teine mingis itaalia kohas säärt näidatud ja muidu skooritud. Viimasesse läheks teinekordgi, kuna asi nii itaalia keskne oli, oli ka kogu atmosfäär palju hoogsam ja sulanduvam. Eelmisel nädalavahetusel oli asi eesti kesksem, kuna toimus siinne eestlaste jöulupidu. Rahvast oli oma sadakond koos, igas vanuses. Pärast sai siuksemate sarnastematega veel kuskil lokaalis veinitatud.  Köik on siiamaani püsinud ilus ja piirides :)  
Ja mul on hea meel, et Chris ka siin ringi tolgendab. Tema küll kolmandal korrusel, mina esimesel, aga eelmine nädal pörkasin temaga iga päev kokku. Ta on siuke täielik mitte-tüüpiline-saklsane, seega löbu laialt. Ainuke jama, et ta on köigele lisaks ka neetult ilus mees. Ok, järgmine üritus töösse pühenduda!
Ps! Eesti piletid on ostetud! 

Keine Kommentare: