Donnerstag, 2. Dezember 2010

Tervist

Mul on emotsioonid keset tööpäeva körgel laes, seetöttu rahustan end pisut kirjutamisega jälle. Täna on terve päev igasugu toredaid kokkupörkamisi olnud. Alates kella 7st umbes. Vastupidiselt eilsele päevale, mis oli siuke morn, sest esiteks ma olin väsinud üleeilsest linna peal höögveinitamisest ja teiseks oli mahasadanud lumehangede töttu igal pool liikluses närviajavat segadust omajagu. Höögveinitamisest nii palju, et lisaks prantslastele oli kambas ka paar sakslast ja austraallane, nii et polnud hullu, asi oli siiski rohkem tasakaalustatud. Öhtu oli vahva, mehed (ja just sakslased) ostsid ja jöid, naised lihtsalt jöid. Selle  peab lihtsalt ära mainima, sest kel sakslastega kokkupuudet on olnud, siis teavad et siin see maksmise-värk on väga tasakaalustatud. Ei ole nii enesestmöistetav, et mehed maksavad, rohkem nagu köik vördselt ja igavene arvutamine käib koguaeg. Selles on muidugi üli-emantsipeerunud saksa naised süüdi. Aga ma olen ju harjunud machode eesti meestega vöi siis G-ga, kellele lihtsalt käib au pihta kui naine peaks maksma. Igastahes oli meeleolukas öhtu, sai joodud mingit rummi-kuuma jooki ja höögveini ja peale kolmandat drinki hakkas meeleolu juba ülemeelikuks minema. Aga önneks hakati jöululaate sulgema ka ja kobiti ikka koju ära. Pealegi köik ju tööinimesed, ka samast firmast, lihtsalt Eurocopteri poole pealt (siin on neid eriharusid palju). Minu jaoks oli peale ühe inimese köik uued näod ja seega elevust kui palju. Täna hommikul pörkasingi tööle söites ühe sümpaatsega sealt kambast kokku. Alati tore kellegi seltsis päeva alustada eks. Löunat käisin Chrisiga söömas, kellega lihtsalt on alati nii löbus. Temaga ma vöingi olla just siuke ludri nagu ma olen, ei pea mingit rolli mängima, ja eks see olegi köige toredam. Siis pörkasin veel kassas ühe ammuse nö tuttavaga kokku. Jäime mölemad üksteist pörnitsema, olles mitte eriti kindlad, kas tunneme vöi mitte. Löpuks ta keeras ikka ümber ja tuli mu juurde ja uuris, et kas me teame äkki teineteist, et kuidagi tutavlik nägu. Kuna minul oli selleks hekteks pilt selgem ja mainisin et tegin temaga samas osakonnas praktikat, siis meenus talle ka et Eestist jne. Peale söömist pöikasime Chrisiga veel kohvikusse ja seal sain paari Chrisi söbraga tuttavaks. Nimelt mul ei juhtu siukest asja küll tihti, aga praegu ju FB ajastu, ja seda söpra ma olin ta piltidel juba varem tähele pannud ja nähes et ta töötab veel samas firmas kuidagi möelnud et vöiks ju juhtuda et tutvuks vöi nii. Mönda inimest nähes lihtsalt tekib kohe siuke tundmus, et temaga peab kuidagi kontakti saama/leidma. No jutt siuke pubekalik, aga parem ikka kui keskeakriis onju? Mul tegelikult siuke tundmus, et peaks tuttavaks saama (lihtsalt piltide alusel) siiamaani ainult kahe inimesega olnud. Teisega (üks inglane)  tutvumine seiasab veel ees :) Aga kogu sellest teemast lihtsalt nii palju seetöttu, et ma hetkel olen siuksel kohanemise-sisse elamise lainel ja selge see et vaatad laiema haardega ja avasilmsemalt ringi eksju.
Ah ja peale löunaeinet toimus veel osakonna siseselt üks ettekande-ring kohvi ja koogiga. Nimelt üritatakse siin juurutada kommet, et erinevad teamid kannavad kogu osakonnale ette, et millega hetkel täpsemalt tegeletakse ja selgitatakse teemat pisut rohkem jne. Minu jaoks väga kasulik igastahes, sest ma sumpan ikka veel üsna udus ringi. No tänane teema oli Ariane mootorid ja sellega seonduvate paameetrite, nagu näiteks röhu-muutumiskiirus ja soojustihedus jne. optimeerimisest. Mulle täiesti X-teema, aga kuna nende mootori-töhususe testide tulemustega mina pean manipuleerima, siis on ikkagi kasulik teada. Ariane 5 muide  lennutas reedel oma 40 satelliidi orbiidile :)

Aga pöhimötteliselt ma olen tervislik nagu purikas ;) Nimelt tundus paar nädalat tagasi, et jöudu on päeva kohta kuidagi liiga vähe ja öhtuks olen läbi nagu läti latikas. Ja üldse söin valimatult ja vabalt jälle, mis minu puhul tähendabki pooleldi ögardlust. Nii et vaja oli end ohjesse käristada taas, tahaks ju ikka röösa ja rasvavaba püsida onju, isegi talvel. Nii et menüüs on rohkesti sidrunit, köögi-puuvilja, ingver, mesi ja küüslauk ka (aga see rohkem niisama tugevdamiseks ja ennetamiseks), pluss hommikust olen ka terve see nädal suutnud süüa, kuigi äratus on üüratult vara. Ikka puder meega ja kuivatatud puuviljadega. Kuigi mul peale hommikusöömist mönda aega siuke südame-paha tunne (mistöttu ma hommikut enamasti ei söögi), aga pöhimötteliselt annab see ikka päevale jöudu juurde küll vist. No usume vähemalt targemaid siis.

Keine Kommentare: