Sonntag, 22. April 2012

Mainisin möödaminnes söbrannale peavalust.. no mitte et mulle siuksed vingujad meeldivad.. aga ise vahel vöib eks :) Söbrants ütles, et peavalu tuleb valedest mötetest :) Eks ma olen oma viimaste suppide pärast ennast siunanud küll. Aga nagu ka söbrants mainis, et eks igal asjal ole oma väike tagamöte. Köik inimesed, kes su ellu tulevad, tulevad sulle miskit öpetama, selgeks tegema. Eks möndagi sai selgeks viimaste nädalatega küll jah. Ainult et vaja siis siukseks selguseks alati ennem mingisse suppi komistada. Kadestan neid inimesi, kel algusest peale asjadest selge ja kindel nägemus.
Tomiga sai paar söna vesteldud täna.. arst diagnoosis tal raske depressiooni... Ausalt öedla ma ei oska isegi kuidagi suhtuda siuksesse asja..  kui mina üldse midagi diagnoosiks, siis pigem burn out' .
No mis iganes.. See et ta minusugusega kokku pörkas, ei tule asjale muidugi ka suurt kasuks.. Vähemalt hakkas tüüp end rohkem liigutama taas. 
Ah ja no aga Arenast nati veel.. see näeb väljast ja staadionilt muidugi mönevörra vägevam välja kui see hädine restorani pilt mis ma eelmisse postitusse postitasin. Kohe näha kui suur jalka fänn ma olen..

Keine Kommentare: