Freitag, 15. Juni 2012

Kirjasôber

jajah... pole kellegagi siukest e-mailide vahetamist enam kaua kogenud... kôik on nii mobiilseks ära muutunud, et isegi igapäevane meilide vahetamine on nagu omamoodi vanamoodne... ja romantiline :)  Aga nüüd on nii, et iga päev ootan ja iga päev vastan sellele Vincent'le sealt Marseille tripist. Kui tema esimene ja teine mail jätsid kuidagi tunde, et mis supi sees ma nüüd olen jälle. Absoluutselt ebahuvitav. Siis nüüd on nii, et iga päev koju joudes on esimene asi lüüa oma private e-maili lahti, et rôômuga lugeda uut saadetist ja sama rôômuga ka vastata.. järjest pikemalt.
Eilsest olen edela Prantsusmaal Toulousis. Täna ja homme nimelt selline korralik töö-värk siin. Airbus'is. Aga selle käigus orgunnis siinne esindaja ka A380 lôppkonstruktsioonil väikse ekskursiooni. Meid lasti ligemale kui tavalisi lennuki-huvilisi. Ja päris vôimas on vaadata kuidas maailma suurimat lennukit kokku pannakse. Ôhtusöök ka väga mônus ilusas linnaosas ja restos. Ja homme läheb tihedaks... kella kaheni siin, siis lend Münchenisse, ja siis kohe lend edasi Eesti! 
Nüüd meenus, et selleks päevaks, mis Vincent Münchenis on, on mul ka miski wakeboarding juba ära registreeritud.. aga no näis kuidas köik laabub.. ennem tuleb Eesti, mu printsessi pöhikooli löpupidu ja jaanituli!


Keine Kommentare: