Montag, 25. Juni 2012

Terviseks

Mitte itaallaste. Kuigi itaalia inglismaa vöitlust ma jöudsin vaatama alles penaltite ajaks. aga olin inglaste poolt.. noh ma ei teagi miks. nende aktsendi pärast ehk.
Ühesönaga homme kihutan tagasi. Eesti völusid sai nauditud nüüd pisut üle nädala. Rohi on siin ikka rohelisem, taevas sinisem, päike kuldsem... ja salakavalam! Istuda juba saan. Aga sellest hoolimatta ilutseb korralik päiksepöletus seljal ja tagapool üldse. Söbranna tulekustuti vist ikkagi päästis suurema pöletuse ja villid ja kogu siukse kupatuse.
..ja lilled kaunimad ja söök maitsvam. Isegi kopra sashlökki sain! Väga hea! :)
 Ja maasikad magusamad...
Ah nii vöikski ju löpmatuseni jätkata.. tagatipuks küsimusega, et miks ma juba tagasi pole kolinud? Egas mul väga adekvaatset vastust polegi. Hetkene pönev töö ehk ainult.. aga kes väidab, et ma Eestis sama pönevat ei leiaks? Pole isegi proovinud.. aga vöiks ju?
Aga, et miks terviseks.. ma olen teisipäevast saati joonud! Vaene maks. Üritagu palju ma tahan... ei önnestu ilma. Oi tegelt ma olen siiatulkust saati ju :-O Ainult üks päev oli alkoholivaba.. kui nüüd päris täpseks minna.   Muidugi mitte palju. Üks öhtu klaas shampat oma väikse printsessi pöhikooli löpetamise puhul, teisel paar pitsi konjakit vanaemaga, paar öhtut paar pudelit veini, vöi siis 10 ölut. Täna pidin venna hädast välja aitama, sest talle oldi vein kingitud, aga ta ei joo. Oleks Torrese ära andnud. Pidin oma abikäe jälle sirutama. Natuke ta siiski aitas ka.
Ega ma peale perekonna ja paari kodukandi söbranna seekord kedagi ei näinudki. Ehk siis augustis.
Aga sauna sai! Oleks viheldagi saanud ... kui selg nii tulipunane poleks olnud. Jaanipidu ja muusikat ka. Pisut tantsugi tolmutatud kohalikul jaanipeol. Jaaniööl üheksat öit otsitud, et see siis padja alla panna ja oma tulevast unes näha. Unes ma ei näind tuhkagi.. aga äkki seepärast, et läbi körvenögestest otsitud öied (oh pole lihtne see vallalise elu), koduteel kuhugile pöösasse kogematta kukkusid :)
Isegi jooksmas sai käidud löuna-eesti metsade vahel. 
Ja kui ma neid veel pödenud pole, siis tuuleröuged sain ka söbranna tulnukas-roheliselt poisipönnilt. Tegelt käis sääsetulv ka muidugi üle. ehk on see ikkagi valdava sügelemise pöhjuseks. jalad on ikka üsna ära kraabitud juba. ja keegi söi nii et sinikas on taga.  aga palavik on olnud valdavalt terve siin olemise aja. siuke 37,1-37,4. väike aga tuntav. ema arvas, et ma pole siinse madalmaa öhuröhu ja niiskuse ja muu siuksega enam harjunud.
Politseile jäin vahele. Üks öö söbranna juurest veinilt koju patseerides peatas kohalikud valvsad korravalvurid kenasti kinni ja pahandasid helkuri puudumise pärast. Ega nad nii pahased polnudki tegelikult.. öö oli ka ikkagi üsna hele. Trahvi seekord ei saanud, piirduti sönade peale lugemisega ja minupoolse lubadusega edaspidi alati helkurit kaasas kanda.
Tagasi häälestuda veel eriti ei suuda. Eks homme lennukis tekivad jälle saksa mötted pähe. Ehk ainult see prantslase hakatis.. kirjasöber. Eks kirjavahetus on ikka jätkunud ja kirja löpud on sellised..järjest armsamad.  algasid 'Bisous'ga' ehk siis musid.. mis on prantslaste puhul tavaline kirjaöpu tervitus. pösemusid on ju tervituseks seal. edasi 'Gros bisous!!' ja 'Doux bisous'  ehk siis matsakamad ja magusamad musid eesti keeli :D  ja Je t'embrasse ja nüüd siis juba Je t'embrasse ma chère R! Ausalt öelda ma ei teagi .. pöhimötteliselt ta on ju ikkagi kolleeg eelköige.. ja noh korra ma olen teda näinud.. vöi noh kaks korda, kaks päeva olin seal tööreisil. Noh ja järgmine nädalavahetus saame siis kokku Münchenis. Kuna seekord on tema siin tööreisil. No kirju oli küll tore vahetada... muud ma ei oska kommenteerida, ma ei mäleta suurt miuke ta väljagi näeb :)  Ta mingi teatav selline süütu-uje muie ainult on meeles. mis oli muidugi omamoodi völuv :) 
Aga ennem saan wakeboardima. ma isegi ei tea täpselt mismoodi see välja näeb. aga paljud tuttavad on maininud, et tahaks seda proovida, aga väga ei julge. pidavat omajagu ohtlik olema. ja mina andsin nöusoleku ja registreerisin end siuksele üritusele ära, ilma et ma oleks asja süvenenudki. kiired ajad olid. ja kiiresti pidi ära regama. ja ma mötlesin, et veesuusk vist.. no ühesönaga ma loodan et sealne talveilm nati pareneb järgmiseks nädalavahetuseks. hakka vöi mäesuuska taas harrastama.
jh ja no kaunis Chris viib ka kuhugile sööma...  Ta ka paras gurmaan ja teab mönusaid kohti. Kuigi ta ununes vahepeal sootuks.. aga mingil vägivaldsel moel ta ikka tungib jälle suure tormiga mötetesse.  ei saa tast rahu nii lihtsalt..
Töö suhtes ka palju teha..










Keine Kommentare: