Donnerstag, 7. Juni 2012

Loodus

eelmisele postitusele ma ei viitsi järge enam pidama hakata.. see on lihtsalt mu praktika tulemus. seda et ma igavene libu olen (vähemalt mötetes) pole ma kunagu varjanud... aga köik need sulnid söbrad kes vaikselt paljaks kooruvad.. loodus. Köik nad.
Aga pealkiri ei tule üldse sellest. Täna rikkus looduse ilu kogu mu ilusa öhtu tegelt ära.
Mis iganes.
Vahepeale on mahtunud väga mönus pikk nädalavahetus söpradega Düsseldorfist ja Maastrichtist, kes tegelikult kokku kombineerisid eesti-inglise segu. Ja siinsamas Münchenis . Väga kosutav, väga lahe!!!!!
Ja see nädal kohe business Marseille's. Ka lahe. Intensiivne töö, mu lemmik prantsuse härra. Läksin juba pühapäeva hommikul sinna ära, et linna ka nati vaadelda ja vana sadamat jne. Kui mul jälle miski tähelepanu puudus tuleb, lähen sinna, Kole palju tuli tänavapealseid kommentaare, et tu es tres joli, manifique. Üks tüüp oli lausa mönda aega järginud. njah. Ja muidugi mu lemmik tsentelmen oli ju ka seal.. aga temaga sai kaks töölöunat ainult veedetud. Aga sellest juba piisas.
Ja muidugi on vahemere kliima juba mönevörra mönusam kui siin vahelduvas Münchenis. Ainult et tuuline, Mu pihikseelik käis ikka pidevalt monroelikult ülepeakaela. Täna siis saksas jälle intensiivselt tagasi.
jessver ja järgmine nädal ma olen ju Eestis juba!! Aga enne veel korraks Prantsusmaale Toulousi.
Ja Chris on üllatanud... oma sönavöttudega nii FBs kui töö outlook'gi. Ja üldse. Ja täna taas öhtu koos. Segane värk.. hullumeelne. .. Aga imeilus. Liiga ilus et sel tulevikku oleks... siuke värk on ainult muinasjuttudeks...

Ja veel see soolaleivapidu eelmisel reedel... ühel prantslannal. ja jälle ma olingi ainuke mitte-prsantslane. ja siis see Julien .. kaugest minevikust. ja see mis juhtus. ma praegu polegi vist vöimeline ülevaadet andma, aga et ma selle aegade-tagusest Julien'ist, et ma temaga niimoodi jälle kokku pörkasin. ja tema söbra ülistuslalust.. ja tast endast ..asjad pöimuvad nii imelikl kombel.. ja samas haituvad kogu muu töö-eluolu keskisse,,  Möne inimesega sa vist lihtsalt oled loodu kokku pörkuma.. aegajalt.. 

Keine Kommentare: