Dienstag, 2. Juli 2013

Sex ja linn

Ei jäänd haigeks... ma pean oma organismiga hakkama küll veits paremini ümber käima suurest tänulikkusest. Viimasel ajal on päris tihtilugu siuke haigeksjäämise äärepealne olek. Aga veits korralikum öö magada, ja köik on jälle korras.
Täna on veider päev muidu. Ma ei oskagi seda kuidagi kirjeldada vöi lahterdada... köik veab viltu. samas pole see suutnud mu tuju eriti häirida. Üldjuhul ma ärritun viimasel ajal öige tihti igasugu pisiasjade peale juba. Aga täna .. ka suuremate raputuste peale (neid oli vähemalt üks). Ei tea kas see veits parem suveilm omab oma möju. Täna on ka esimene päev, kus ma röömustan Eesti söidu pärast.. muidu oli siuke üsna tuhm tunne selles suhtes..
Sex ja linna olen vaadand viimasel ajal´riburadapidu päris mitu hooagea. Varem ma seda seriaali eriti ei kannatanud.. ainult Samntha vist meeldis tegelaskujudest. Aga tundub, et hetkel olen küpseks saanud.. samale tasemele jöudnud.. iseseisev vallaline. vöi noh vallaline... iseseisev ma olen alati olnud.  Ainuke asi, mida ma endiselt ei kannata on see Carry tegelane... näitleja ise ka oma hobuse olekuga ja oskamattusega huumorit välja mängida. Vahel läheb ikka süda eirit pahaks. Ta mängib täpselt siukest egotsentrilist ja mötetut naisetüüpi, milliseid ma üritan vältida. Paraku neid jagub ikka igale poole..

Keine Kommentare: