Dienstag, 23. Juli 2013

Meri on, meri jääb

Veeteed kutsuvad. Söbranna täna helitas ja kutsus reedel Pärnu.. aga no ma reedel vastu keskööd alles maandun. Seega jääb ära. Aga siis ta löi järgmise pakkumise lauale - laupäeval Kihnu möllama. Nooo peab vist minema :)) Kole eksootiline tundub see pakkumine. Ma ei teadnud kus see Kihnu asubki. Hea et sedagi teadsin, et saarega tegu ja ei hakand pärima, et kas see asub keskkeestis vöi miskit. Kuigi kole tihedaks läheb kogu see logistika, sest pühapäeval ma pean raudselt Tallinnas tagasi olema, sest pea kogu pere on seal. Jah ongi kogu pere tegelt kui nüüd järgi möelda ja nii mönedki sugulased.  Ja mu väga kallis vanaema isegi.
Igastahes on veider möelda, et sel lauäeval juba.. riigipiirid panevad sellele ajatajule ka teatud ploki peale.

Lisaks tahab eelmise nädalavahetuse härra mu Eestis oleku ajal Helsinkis kokku saada.. oli juba kogu praamide ajad ja värgid välja nuhkinud..

No näis..

3 Kommentare:

MrsG hat gesagt…

ma pole ka kihnus käinud :P mis möll toimub seal? Ühineks ka äkki :P

MrsG hat gesagt…

muidugi minu mölluga kaasneb 2 eelkooliealist ka :D

Matinee hat gesagt…

Hehe eks anna teada, kas jöuan ise sinna kihnu ja mis toimub. Mingi igaastane doktorite kokkutulek nagu ma aru saan :-))