Dienstag, 9. Juli 2013

this must be the dress..

naised pange kleit selga ja imed hakkavad juhtuma.. Noh eks seda vist teab igaüks ise ka juba... ma veel öpin ja arenen sel maastikul. No see selleks.. ei hakka tüütama..

Aga pöhiteema, millega ma end viimasel ajal vaevan on :
* kumb oli enne, muna vöi kana?
* inimesed meie elus

Selle viimase suhtes on asi nii, et ma olen absoluutselt veendunud, et köik kellega kokku puutume, on meie ellu pöhjusega töugatud. Kes siis milleks. Aga eriti huvitavad on sellised juhuslikud kokkupörkamised, millel mingigi loogika puudub. Selle nädala alguse olin prantsusmaal taas. Hotelli sisse registreerides oli tema minust järgmine, liftiga söitsime koos üles. Öhtusöögilauas oli ta minu körval.. Hommikusöögilauas pörkasime kokku, siis juba muigasime .. Välja checkides oli ta mu seljataga.. ilmselt oli ta kogu tee firmani, mu taga jalutanud. Sest Airbus'i jöudsime koos ja ta oli registreaturris jälle mu selja taga. Mötlesin, et kui veel peaks kuskil kokku pörkama..lennujaamas näiteks, siis teen juttu. Aga enam ma teda ei näinud. Kenake oli :)
Nuvot. No ok, temaga ma ei rääkinud sönagi juttu... vöibolla magasin oma elu vöimaluse maha kes teab.. mis mulle üritatti tee peale ette veeretada järjepidevalt.. igatsahes ma seda ära ei kasutanud. tema ka mitte. ja siit midagi metsikut ju järeldama ei pea..

Väga veidrad kaks päeva olid. Esmaspäev oli algusest saati omadega kuidagi mööda.. küll ma jalutasin lennujaamas isegi sügava tekolteega pluusi esimene nööp lahti.. no nii et rinnakad näha ühesönaga... vähemalt oli mul just ärgand padjanägu peas.. ehk vabandas nati olukorda. küll sogasin tööüritusel. royally... peale mida ma olin endast nii väljas ikka päris kaua aega.. lisaks.. hotellis (önneks riietes... kleidis :-) )   kui üks soliidne mees mulle tuppa astus.. noh.. retseptsioon oli midagi segi ajand. no selge.. ei teind midagi sündsat ega miskit önneks..  Aga eks tööasi oli see mis mind nii välja ajas, nii et uni oli ka rikutud. Järgmine päev olin sellest nii läbi omadega, et köigest oli üsna üksköik. Aga päev kujunes hoopis teistlaadseks. Nägin hommikusöögi lauas nii möndagi tuttavat.. ühe suure finants bossi käest uurisin teed... sest finants ühte osakonda mul nimelt ajsa oli. väga meeldiv.. aitas väga hea meelega, ta ise ei teadnudki, aga helistas assistendile vöi kellegile. lisaks see mees, kes mu tutta sisse tungis, on ka firmast... ma küll eitea täpselt kuskandis ta tegutseb. lisaks sain kingituse tagasi saksa jöudes, sest vastasin mingile küsimustikule.. kohvitermostopsi.. asjalik asi.. mingi vautcheri ka.. tööga sai ka täna vähemalt midagigi ära tehtud..

ah tegelt oli selle kahe päeva jooksul väg veidraid kokkupörkumisi.. ei oskagi köike kirja panna..

 * vöi siis teemad
Viimasel ajal trügib Abu Dhabi ikka väga külje alla. Algas sellega, et söbranna tegi ettepaneku sel kevadel sinna reisida.. Kuna ma araabia ja körbe fänn pole, viskasin selle mötte kiirelt peast. Siis see eestlane, kellega siuksel suurel üritusel körvuti istuma sattusime.. elab/töötab ka seal. Nüüd vaatan sex ja linn 2, te kus see linn ka demonstreeritud. Vaikselt tekib huvi :D

Keine Kommentare: