Freitag, 6. Dezember 2013

Failure is not an option

Täna oli CFO koosolek. Meie uus juhtkond on siis - suur boss CEO Tom (keskel), CFO Harald (vasakul) ja kolmas on siis vist miski strateegia chef. Mind möjutab köigerohkem see vasakpoolne, sest ma ka Finantsosakonnas. Need on siuksed mehed, kes lähvad seinast ka läbi, kui vaja miskit saavutada. Täna oli siis nö CFO 9 kuu review meile (selgituseks, et peakorteri finantsi alla kulub nii oma 70-80 inimest), ja uute plaanide tutvustamine. Kuigi inimese/töölise seisukohalt on firma üsna peapeale keeratud..  üks suur depressioon hetkel. Ainuke mis juhtkonnale loeb, on arvud ja töusvas joones. Mida kiiremini seda parem. Noh selge see, aga inimkapital ole nende arvude töusu möjutamisel ka tähtis eks? Kogu olukord on hetkel üsna närvesööv... aga ma pean tunnistama, et oma vaadetelt ma olen nedne haidega ikkagi ühte meelt.. Ja nagu ääreiveeri sai täna välja toodud, et raksed ajad elavad üle ainult tugevad ja ambitsioonikad. Et keerulised ajad toovadki sellised esile.. Ma ilmselgelt läksingi liiga mugavaks ära. Vaja nüüd uus söjaplaan välja nuputada.

Unenäod on jälle nii jubedaks läinud... öösel ma jälle vöitlesin kogu jöust, et jumala eest ainult üles ärkaks sellest jubedusest. Siuke nagu luupainajaga vöitlus.. kole väsitav.

Keine Kommentare: