Montag, 16. Dezember 2013

Hääääh??

Mis mul viga on??? Närvid läbi...täielik närvipundar!!! Viimased päevad ma olen ennast pea iga päev korraliku pool-närvivapustuseni viinud. Kogu need armukadedus-hood... täielik jubedus. Ja ma arvasin, et ma pole armukade.. Ma ise olen ju samasugune..suhtleja/flirtija. Meil oli just üks lahe suusanädalavahetus seljataga. Suure seltskonnaga.. oma 50 inimest kokku... ilusad, edukad ja vallalised. Muidugi sa pead suhtlema..Aga ma suutsin end ikka päris mitmel korral jälle täiesti üles keerata, sest A on samasugune suhtleja tüüp ju. Ja minu meelest läks tema suhtlemine vahelt liialt flirdiks üle. Mina suhtlesin ka, sest noh neid shtlema kippujaid oli. Aga mul see asi nüüd küll kuhugi flirdi suunas ei läinud. Enda arust vähemalt mitte :D Aga no mis sa teed.. kaks veevalajat koos... oeh. Ja täna kasis mu tropp homo kolleeg, kellega ma kontorit jagan, sel hetkel koju kui ma parajasti ühe teise kolleegi offisis miskit uurisin. Ja see teine kolleeg, jobu, ei suutnud mulle paari sönaga selgitada, mida mul vaja on. Need neetud IT inimesed ajavad mu ka vahel päris hulluks. Need oskavad asju keeruliseks ajada.. Mind ajavad ka segamini, kes ma sel alal omamoodi siiski pädev olen..
Nojah ja mu homo kontori kolleeg keeras lihtsalt ukse lukku, ja no mul oli absoluutselt kogu maine vara seal sees - vötmed, raha, mobiil, väliriided.  Et ma siis paanikasse ei läinud.. Önneks asi muidugi lahenes.. eks firmas ole ikka omad asutused, kus siiski ka varuvötmeid hoitakse jne. Aga noh ma pidin siiski omajagu närve kulutama, ja teab mis teisi kolleege tüütama, sest ega ma ei teadnud üldse kuhu pöörduda ja mida teha siukses olukorras. Ja noh koju sain ka ikkagi pea tund aega hiljem kui plaanitud.
Ja tegelt on A armas.. ja mina lihtsalt kiirelt ärrituv. Sellest hoolimatta, et ma üritan kogu seda asja selge peaga vötta, kipuvad ikka igasugu kahtlused ülepeakaela ronima... teab kas see meie asi on ikka öige?  Oligi ehk üks ilus suur armumine natukeseks ... ja vsjo. Mu hetkeline suur ebakindlus lükkab ka köik ilusa kuidagi kuristiku suunas. Ehk peale puhkust Eestis on pea selgem.............
Mäed olid ka lahedad.. 3500 meetri körgusel tsirka oli körgeim tipp. Mina üsna algaja suusataja ikka paanitsesin veits. Ja üks vahejuhtum oli siuke, et ma lamba moodi ühte tema söpra järgides panin raja piirdest välja. No seal läks olukord metsikusk, järsk ja ebaühtlane. Ega ma kaua vastu ei pidanudki, kui olin juba omadega uperkuudis. Viga ma endale ei teinud,  olen päris osav kukkumises ;) Aga A läks ähmi täis, ja söimas söbra läbi, et ta niimoodi raja körvalisi teid valib. Enamus olid punased ja mustad rajad, mis me tegime. Adrenaliini jätkus ja no läbi higistasin end korralikult. Öhtuti saun ja wellness ja korralik mitmekäiguline öhtusöök. Ja siis pidu... kuigi olgem ausad, pidutseda sa peale siukest päeva ikka enam väga ei jaksa.
Madriid oli ka väga huvitav... üllatusi ka jagus. Terve päev koosolekut, millekäigus ma arvasin, et ma pean lihtsalt küsimustele vastama ja niisama kuulama. Aga tuli välja, et ma pean ka miskit presenteerima... Nojah see töö öpetab töepoolest nii möndagi :)  Nüüd olen siis kodus taas.. päris mönus. Ja neljapäeva öhtul juba Eesti suunas!

Ja mulle meeldib ENSV... on see sisu mis  ta on, aga näitlejatöö on hea!!! Köik tegelased on lihtsalt nii ehedad :)))
Stereo meeldib ka väga, alles avastasin.

Keine Kommentare: