Samstag, 7. Januar 2017

Kammajaa


Paha tunne on selle töövahetuse töttu... ülemus oli jätniud mu lahkumisavalduse peale voicemeili, et on ikka täiesti shokis. Asja teebki väga raskeks, et ma sain peale esimest kahte kuud väga palju kiidusönu juba köigi poolt. Ja mind vöeti nii kenasti kohe vastu jne. Sisimas tean, et tegin öige otsuse, aga ega ma uhke ikka pole selle töttu mis praegusele firmale teen. Oldi juba arvestatud minuga ja ilsmelt ka üsna rahul. Aga see egoisti juurikas on sisse kasvanud, löppkokkuvöttes köik on ju üks suur bisness ja seal pole mötet väga tundeliseks minna. JA öige otsuse teen, eks see ikka motiveeri, sest uue koha suhtes olen juba väga pönevil. Aga jah paha maitse on ikka suus... Aga ega köigile ei saagi kunagi meeldida eksju. Pole mötet üldse üritadagi.
Ja see pilt.... mul on tunne, et ma olen liiga avatud köigele....ajan elu ikka pidevalt keeruliseks. Rutiin ja mugavustsoon ilmselgelt ei sobi. 


Keine Kommentare: