Sonntag, 29. Januar 2017

Juhhuuu

Täna oli sünnipäev...ei viitsind midagi teha. Eile sai juba blondidega sauna-pidu tehtud ja terve nädal oli hull. Viimane töönädal vana firma juures.. Köik need viimased jutuajamised erinevate bossidega, mis olid üsna emotsionaalsed, aga meeldivad. Kogu kraami löpetamine ja üle andmine. Süüa ka ei jöudnud. Ja samal ajal  A läheb juba pöördesse, kui ma talle möned tunnid vastand pole. Täna uurisin tösiselt, et mees kas sul on igav vöi?

Sünnipäeva hommik algas üldse nii, et  kell 11 ärkasin selle peale, et see soojuse möötja mees tuli neid seadmeid möötma. No silt oli ukse peal jah, et täna tuleb läbi, kellaaeg ka.  aga ega ma ette valmistanud ju polnud...hommikumantlis, juuksed püsti ja hauataguse häälega vötsin ta vastu siis. Hääl sellest, et ma olen juba nädal aega kuidagi köhane nohune ja rögisev olnud. Aga sellele pole önneks kaua aega olnud keskenduda. Ja möötmine läks kiirelt. Iga aasta sama mees möödab, ja ta on selline tore. Lisaks käis mingi kolimistöö körvalkorterisse. Üks tüdruk kolib mulle naabriks jälle. Siis pesu pesukööki viies pörkasin oma kauni BMW naabriga kokku...teda pole kaua näinud...mul on tunne, et ta mingis augus. Elab delivery söögist ja öllest vist.
Siis käisin veel väiksel shoppingul suusakindaid ostmas. Homme lähen siis mägedesse...Kell 7 on start . Mul ju köik suusaasjad kuhugi kadunud peale pükste. Vist jäid eelmise A juurde. Aga ükski kehakarv ka ei olnud nöus temaga ühendust vötma ja küsima, kas kraam on seal. Mul on seal veel asju, aga minu pärast pöletagu need lihtsalt ära. Noh...täna oli esimene kontakt peale konkreetset lahkuminekut. Sünnipäevatervitused. Tal paari päeva pärast ka sünnipäev, eks siis pean ka äkki midagi saatma..... lihtsalt viisakusest. Kuidas on vöimalik et silmad nii ebakindlalt lollakad vöivad olla. Kuidas vöis olla selline asi, et ma toona nii ebakindel ja loll olin....Ok kahtseda pole ka tegelikult miskit. Ilus aeg oli... :)
Aga suusasjad tellisin uued. Esialgu tibukollase suusajaki..kui kätte sain oli paras kanapasa värvi, nii et tellisin paanikahoos kaks uut jakki..roosa ja musta. Roosa jätan ilmselt, teised saadan tagasi. Ägedad prillid ja sokid sain ka.

Homme siis Austriasse...haha vot see saab äge reis saama. Esiteks see, et praegu on kell 3 öösel ja ma pean pool kuus juba ärkama. See et ma lähen sinna Javieriga. See et ma suusatamise suhtes ikka meeletult kindel veel pole...mäest tulen alla ikka jah, aga paras adrenaliin mulle, Aga ilm on perfekte. Laviiniohud on ka Austria mägedes hetkel vähemalt möödas. Hotell on vinge! Kaks päeva löbu ja adrenaliini on kindlustatud.

Keine Kommentare: