Mittwoch, 1. Februar 2017

Äge

Nii ägedad ajad on olnud. No see jaanuar on ikka nii seiklusi täis olnud. Kirikud, A , Julianiga seiklused. Nüüd need  suusa-päevad Alpides. Köik oli perfektne! Hotell, pildid all, oli perfektne, armas mägede-stiilis sisustus, puhas, super teenindus, ääretult hea  hommikusöögi buffee jne, köik väga äge. Saunad ja spa-ruumid ka. Öhtusöögiks leidsime ka kiirelt väga vinge restorani. J oli täiesti äge suusapartner ja reisipartner! Mina ju olen kolm korda vast ainult mägedes käinud ja metsikult kindlalt ma veel ennast ei tunne seal 2400 meetri körgusel mäest alla passides. Ja J, taaskord, on täielik suusaproff!!! Ma ei tea miks, aga ainult proffidega olengi suusatama sattunud. Mu toonane prantslane G, siis prantslane A ja nüüd siis hispaanlane J. Austriasse söites ma siis pihtisin, et jah mul erilist kogemust pole, kolm korda ainult suusatama sattunud. ...siis ta oli omaette juba mötteis juuskeid kiskunud, et teab mis sellest suusareisist saab. Tema on alates 5 aastasest peale aktiivselt suuskamas käinud. Isa oli suusa konstruktor.  Aga siis käskil mul veits suusatada, vaatles körvalt  ja ütles,et köik ju väga tipp topp...jalad töötavad perfektselt, ainult et oma kätega ei oska midagi teha ja surun ölgasid kuidagi liialt taha. Nonoh..läksime kohe punasele mäele ja siis ma panin ees plagama ja mingil lahkmel, valisin suure hooga  hoopis musta raja...mis on nagu eriti suure kallakuga...ehk siis nina lumes peaaegu tiirutad sealt alla. Köik tegin kukkumata ära esimese tunni jooksul. Et löpuks ta ka täitsa imestas...muidugi ise ta oli palju kiirem jne...aga ta pidas minuga meeldivalt ja laadnalt vastu. Muidugi tuli kukkumisi ka ette...eriti kui väsimus ikka kehasse juba puges.. Kahe päeva peale sai 104 km läbi suusatud...körgeim tipp vist oligi 2400. Väga ilusad ja ägedad mäe-rajad olid. Lumi oli perfektne...ilm oli perfektne! Köik oli lihtsalt äge!!

Ja täna esimene tööpäev...oli selline welcome päev uutele...meid oli kokku 17, enamus mehed ja paar naist. Räägiti firma reeglitest jne. Lisaks sain üleeile ühelt tulevaselt bossilt (vist) kutse veel ühest üritusest osa vötta...mingi strategy circle. Muidugi andsin nöusoleku. Ja täna siis oli see ka...kella 19:30ni siis firmas. No see on eriti vägev asi. Mingi grupp on välja valitud, kes hakkavad kaasa lööma kogu firma strateegiate arendamisel. Ja mind valiti miskipärast ka sinna gruppi! Ma üldse ei osanud arvata, et see nii suur asi on..Vinge!  Täna oligi selle grupi nö esimene koosolek ja seega löpus siis joodi champat ka veel. Nii et igavesti kihvt algus! Öige otsus sai tehtud! Aaah ja enne kogu seda info-sessiooni algust oli selline tervitus ja hommikusöök, siis mitu projektijuhti tuli juurde , et oma projektidesse haarata, aga mu körval seisis see esimene juba kes oli käe peale pannud :))) tundus, et nöudlust on :)))

A-ga muidugi see teema, et ta vist vötakski mu kohe naiseks ära... tal on juba sada ideed peast läbi käinud , kuidas meie värki siin korraldama hakata. Mis äridega ta siin tegelema saaks hakata jne. Aga commoon....ma ei oska ses suhtes hetkel eriti midagi möelda...kaua me teineteist üldse tunneme! Ja mingis möttes olen teiste standarditega ka ikka harjund.  Pönnama ka vist löin..mis teha. Ja mingi väga pragmaatiline mina trügib vahele..Öige ka ma arvan.








Keine Kommentare: