Mittwoch, 8. Februar 2017

Ok...köhutunne tundus öige olevat.. No guts, no glory eksju:)) Esimene nädal uue töökoha juures on möödas ja lihtsalt nii äge on. See et ma olen mingisse strateegia värki haaratud, täna oli teine kohtumine ja brainstorming. Täna oli ka meie skills-group'i koosolek ja peale seda oma nii öelda tiimiga siis veel ölled. Asi selles, et inimesed sellest skillsgrupist on köik erinevate projektidega ametis ja sellistel koosolekutel (kord kuus) saadaksegi ainult kokku ja siis minnakse veel pärast öllele jne. Väga ägedas teamis olen! Ilusad ka veel peale kauba :))  Mehed muidugi enamuses. Ja kannavad Pradat ja sarnast :))

Nojah mingi 22:30 jöudsin koju ja postkastis kirjake... mötlesin, et ahahh et jöudis see pulmakutse siis kohale.  Ma nimelt sel suvel kahes pulmas Eestis .. Juulis on Saksa-Eesti pulm ja augustis Eesti-Soome pulm.

Niih aga ei...väga armas kaardike sönumiga...Minu armastus on kindel kui kalju, minu tugevus on vöimsam...jne jne pluss foto..



:-OO


Pikk päev... ja selle kalju vastu ma olen viimasel ajal ikka korralikult pötkinud ja sörgi vastu ajanud, sest ma ei näe midagi selget....

Mida köike küll elu ei paku. Nüüd siis nö vaimulik. Nooh vöi ütleme pigem, et kirikuga tihedalt seotud isik. Me oleme teinud selliseid trikke, et enamus mitte-vaimulikkegi ei tihkaks... :-))) Kuigi tol hetkel tundus köik nii loomulik...siis praegu sellele möeldes kulm ikka kerkib korralikult...et täitsa segased!!! No seda hullust jätkub mölemile


Ja täna külvas ka hispaanlane oma igatsevate sönumitega kell 8 hommikul juba üle.


Täielik segadus...üks näitab mulle standardeid mis mulle meeldivad, teine väärtusi mis mulle niikuinii tähtsad. Ja möelmad on liiga kaugel..üks 2000 km pöhjas, teine 2000 km löunas.

Keine Kommentare: