Freitag, 10. Februar 2017

No guts no glory......

Aah kui ägedad inimesed on ümber tekkinud!! Ja kui äge nädal... kui ägedad kolleegid mul on!! Nati vanemad meeskolleegid, nendega saan eriti jutule. Aga üks meie tiimis, Florian, on ka väga äge. Tema on pigem vist noorem kui mina.. Aga mul on tunne, et me saame veel väga headeks söpradeks. Löunasöögid on juba nädalaks täis... Florianiga neljapäeval.


Ja  siis üks Bayeri kolleeg mainis täna, et sa näed alati nii elegantne oma kleitidega välja....on see mingi spetsiaalne Eesti värk? Mötlesin, et misassja ja ajasin jutu mujale. Löppes nii et läksime koos sööma ja  ta rääkkis mulle  nii pönevaid asju firma organisatsioonist  ja strateegiatest   ;)


Ja kaks deiti, mis ei olnud deitimiseks plaanitud, aga natuke vist nii välja kujunes. No armastuskirjad postkastis, ega ma siis eriti deite ei otsi praegu eks. Kuigi sörgi ajan A-le vahelduva eduga ikka korralikult vastu. Aga mida rohkem ma pötkin, seda järjekindlamaks see mees ise läheb. Nüüd tal vaja USA's käia, aga vist uurib pileteid läbi Müncheni, et on nati ennem siin ja tagasi tulles ka. Ütlesin, et minu täielik limiit on nii kaks nädalat... ja ta muidugi vötabki mis vötta annab..
Ilmselt on ta siis järgmine nädal jälle platsis.

Need kogematta juhtunud deidid, üks kuumavereline kreeklane ja siis üks moe-bisnessis mees... käisin ta Showroom'is täna asju passimas..René Lezard. Päris kihvt, mees ise ka on huvitav.  .

Magamisega on jälle defitsiit, söömisega ka. Aga küll ma siis nädalavahetusel köik tagasi magan. Söömisega vaatame...


A on  praegu ema juures, ja ema oli käsu andund...et peame üksteist hoidma. Ma isegi ei tea teda :-O Peaaegu oleks kohand, aga Eesti ajal oli graafik nii tihe, et Pärnu ei jöudnud väga kauaks...ainult päikseloojanguks. Pani minu jaoks mingi kingituse ka kaasa..

.mu vanaema hoiab pöidlaid, mu ema ka ..nüüd tema ema  ..


Oh pean vist jälle pettumuse mönele valmistama...kui just midagi väga huvitavat vahepeall ei juhtu :)


Keine Kommentare: